22 Reacties

2 jaar geleden

Ik ben 5+4, heb de ene keer ook meer symptomen dan de andere keer of zelfs helemaal niet. Dus ik herken het helemaal!

2 jaar geleden

Hoihoi, heel herkenbaar. ik ben net 6 weken en ben alleen heel erg moe. Verder helemaal geen symptomen. Vorige week een echo gehad en wat ze zagen zag er uit als een vroege zwangerschap. Nu de 29ste terug. Omdat ik verder geen symptomen heb ben ik bang dat het niet goed zit.

2 jaar geleden

Reactie op MylèneNR3

Hoihoi, heel herkenbaar. ik ben net 6 weken en ben alleen heel erg moe. Ver ...
Geen zorgelijke dingen op de echo? Het zat allemaal goed in de baarmoeder?

2 jaar geleden

Reactie op DSYX

Ik ben 5+4, heb de ene keer ook meer symptomen dan de andere keer of zelfs ...
Gek hè!!! Sommige hebben echt al best heftige kwaaltjes met 5 weken, dus fijn om dat ook iemand te hebben die niet echt ergens last van heeft

2 jaar geleden

Ik heb ook echt geen klachten en ook het gevoel me soms beter te voelen dan er voor 😅. Het is spannend, voel minder dan bij m’n eerste… of dat lijkt zo, weet het ook niet meer zo goed. 29-4 echo, ben dan 7 weken

2 jaar geleden

Hier ook iemand waar de symptomen af en aan komen, maakt me soms onzeker om alle heftige symptomen te lezen bij anderen. Mijn borsten zeuren een beetje maar zeker niet meer dan wanneer ik ongesteld zou worden, meer een weeig gevoel dan misselijkheid en af en toe wat moe. Pas over twee weken een echo en ik ben nu 6+2 (volgens eigen berekening). Dus nog afwachten!

2 jaar geleden

Yup, 7+1 en ook weinig symptomen, al zegt m'n man dat ik 't ontken haha...wel gevoelige borsten en heel moe, maar verder niet zo veel...spannend hè!

2 jaar geleden

Hier 5+4 en heel weinig klachten. Ene dag wat vermoeider dan de andere dag en in de avond gevoelige borsten. Vanochtend alleen een druppel bruin bloed verloren, dus nu wel een beetje onzeker. Geen kramp gelukkig.

2 jaar geleden

Reactie op stelk

Yup, 7+1 en ook weinig symptomen, al zegt m'n man dat ik 't ontken haha...w ...
Oeeee heb je je echo al gehad?

2 jaar geleden

Hier ook geen klachten. Heb alleen vanaf 9 april iedere dag een beetje bruin bloedverlies. En sinds vandaag heel moe, alsof ik de hele nacht heb doorgehaald. Dat terwijl ik 8+ uur heb geslapen haha. Volgens mij eigen berekening ben ik nu 7+3 weken. Vrijdag eerste echo.

2 jaar geleden

Hier precies hetzelfde! Ben vandaag 5+4, maar bijna nergens last van behalve licht gevoelige borsten en heel af en toe steekjes onderin. Bij mijn vorige zwangerschap had ik wel meer klachten maar kwam ik er pas met 6 weken achter. Lees toch wel dat dit vaak voorkomt en niks hoeft te betekenen dus laten we hopen op een goede eerste echo🙌🏼🍀

2 jaar geleden

Reactie op bootjuh

Oeeee heb je je echo al gehad?
Nog niet, aanstaande dinsdag...vind het heel spannend, ik heb in september een windei gehad (leeg vruchtzakje) en hoop erg dat het nu goed zit. Wanneer heb jij een echo?

2 jaar geleden

Hallo, Ik ben 5+5 en ben de hele week al flink vermoeid , ga bijna elke avond 8uur al naar bed😅 in de hoop dat het de volgende dag beter is maar nee hahaha en ben weeig

2 jaar geleden

Hoi! Ik ben vandaag ook 6 weken en heb amper symptomen. Geen misselijkheid of gevoelige botsten oid. Ik ben wel extreem moe en mijn humeur is echt om te janken. Ik vlieg echt asociaal uit de bocht tegen m'n man om niks. Arme vent 🫠 Ik voel alleen mijn rechter eierstok soms, daar heeft ook de eisprong plaats gevonden. Dat vind ik wel een beetje spannend. Vrijdag eerste echo 🤞🏻

2 jaar geleden

Oh dit herken ik heel hard! Ik voel me enkel moe en heb pijnlijke borsten, maar ik was er zó van overtuigd dat er geen hartslag zou zijn toen ik de eerste echo liet doen. Maar we hebben inmiddels al 2 keer het hartje gezien 🤍 ik voelde ook zo onzeker hierover. Soms denk ik wel eens aan die mensen die na 9 maanden niet weten dat ze zwanger zijn, en per ongeluk op het toilet bevallen 🙈

2 jaar geleden

Nu ook herkenbaar. Ik ben 6 weken. Nou met mijn eerste zwangerschap heel erg misselijk en bijna niet kunnen sporten. Het is nu de omgekeerde wereld. Ik heb pas 8 mei de echo. Vind dat wel spannend.

2 jaar geleden

Hier t zelfde. Nu 5+4 en pas 16 mei de eerste echo. Heel af en toe beetje misselijk gevoel achter in de keel en wat vermoeider dan normaal. Maar thats it. Spannend!

2 jaar geleden

Ik heb dit echt PRECIES en ben ook 5+2. Suf he, dat het je dan juist onzeker maakt… Bij mij komt er ook nog eens bij dat clearblue gisteren 2-3 weken aangaf, terwijl ik 3+ zou moeten hebben..

2 jaar geleden

Ik ben ondertussen 7,5 week, maar ik voel mij ook niet zwanger! Alleen mijn broeken zitten allemaal niet meer lekker.. De websites waar dan per week op staat hoe je baby groeit en wat het met jou als moeder doet en welke symptomen je allemaal kan voelen en welke hormonen door je lichaam zouden moeten 'gieren' op dit moment helpen er ook niet echt bij. Of vrienden die net een miskraam hebben gehad.. Toch even geduldig de eerste echo afwachten!

2 jaar geleden

Herkenbaar hoor! Nu 7 weken en op wat vermoeidheid na nergens last van. Nu was dat bij de eerste ook zo en dat was een topzwangerschap, dus ik geniet er nu ook weer van dat vervelende kwaaltjes me bespaard zijn gebleven :-)