14 Reacties

2 maanden geleden

Hier laten hangen totdat hij kon rollen. Daarna echt weggehaald, want ja het is echt een risico.

2 maanden geleden

Wij gaan het niet doen, had gehoord dat er ook weleens een kindje in is gestikt. Volgens mij kan het geen kwaad totdat ze meer gaan bewegen/rollen, maar dan moet het zo snel weer weg. Maar als je het heel mooi vind, dan kan dat natuurlijk voor die korte periode een mooie aanwinst zijn!

2 maanden geleden

Hier bij alle kindjes gehad nu weer hangt ie klaar. Maar bij 4 maanden gaat hij weg omdat ze dan wat meer kunnen en vind ik het gevaarlijk.

2 maanden geleden

Ik heb er eentje gekocht en laat hem hangen totdat ze er bij kan of kan rollen. Daarna wil ik er een hoekje met kussentjes van maken als ze ouder is en als het nog past in het kamertje 😜 Hier een voorbeeld foto

2 maanden geleden

Ik had ‘m ook besteld, maar ga ‘m toch terugsturen. Vind het zonde voor die korte tijd tot ze kan rollen.

2 maanden geleden

Vind het ook erg mooi, maar het lijkt me dat je er zo kort plezier van kan hebben als het kindje ook weer de eerste maanden in de co-sleeper ligt. Dus hier helaas niet al staat het wel ontzettend leuk!

2 maanden geleden

Onze zoon kon erg vroeg rollen. We hebben m eigenlijk meteen nadat hij in zn eigen bedje ging slapen weggehaald omdat ie het door de spijlen heen trok. Was toch wat te gevaarlijk

2 maanden geleden

Mijn advies is: doe het niet! Hoe mooi en schattig het ook is. Helaas van dichtbij meegemaakt dat een kindje inderdaad de klamboe te pakken kreeg en vervolgens erin is gestikt... 😥

2 maanden geleden

Ik gebruik het alleen in de wieg de eerste maanden, maakt het net wat knusser

2 maanden geleden

Hier niet gedaan! Zitten teveel risico’s aan!

2 maanden geleden

Wij hebben het wel, maar naar een paar maanden bergen we het op

2 maanden geleden

Wij hebben hem bij onze eerste weggedaan toen ze wat meer ging bewegen en er dus zelf bij kon

2 maanden geleden

Wij hebben 'm nog van onze eerste dochter en ga 'm wel weer ophangen. Inderdaad maar kort gebruikt, tot ze er aan ging zitten. Maar vond het voor de eerste maanden (in de wieg) wel fijn om de ruimte rond het wiegje een beetje te kunnen afsluiten. Blijf gewoon alert op wat het kindje ermee doet.