7 Reacties
één maand geleden
Het enige voordeel vind ik dat iedereen in 1x was geweest, maar het nadeel was dan ook weer dat je niet bij iedereen even een babbeltje kon slaan.
Wij gaan dit keer gewoon voor Kraambezoek
één maand geleden
Wij hebben vorige keer een combinatie gedaan, mensen die dichtbij ons staat waren welkom voor de kraamborrel maar op de uitnodiging stond dat als ze eerder langs wilden komen dat dat kon. En mensen wat verder weg, onze ooms en tantes, buren etc. Kregen alleen de uitnodiging voor de kraamborrel. Hierdoor waren we wel na 8 weken klaar met kraamvisite maar hadden we ook het persoonlijke contact met de mensen die het dichtste bij ons staan.
één maand geleden
Wij gaan wel een kraamborrel organiseren. Wij hebben een horeca zaak met 12 zalen, restaurant en hotel en het wordt eigenlijk wel een soort van verwacht dat we dit doen. Dus ik doe het niet echt omdat ik er heel veel zin in heb maar we op die manier veel mensen in één keer uitnodigen en het dan mooi gehad heb. Wij willen het op een zondag van 14:00-17:00 uur houden. Hebben de mensen thuis lunch gehad en gaan ze mooi op tijd naar huis voor het avond eten haha!
één maand geleden
In mijn omgeving is het zo dat als je een kraamborrel doet, mensen interpreteren dat je verder geen kraamvisite wil. Ik weet niet of dat overal zo is. Maar zelf zou ik het daarom niet doen omdat ik vorige keer op den duur in verlof wat gevoelens van eenzaamheid kreeg. En erg fijn vond als er mensen af en toe langs kwamen voor een praatje :)
één maand geleden
Wij geven wel een babyborrel. Familie en vrienden weten dat ze eerder welkom zijn. Mijn man heeft een eigen bedrijf en daardoor een grote kring mensen, die uiteraard ook graag naar de kleine willen komen kijken. Ik heb alleen geen zin om elke avond kraambezoek te ontvangen, vandaar deze keuze. Misschien minder persoonlijk, maar tijd met mijn gezin vind ik belangrijker. Wij houden de borrel van 15 uur tot 18 uur.