12 Reacties

één maand geleden

Ik krijg het nu voor de tweede keer vanuit de verzekering. Maar het eerste pakket bestond uit artikelen van Natalis, en dat waren goede spullen.

één maand geleden

Ik heb zelf ook de Natalis kraampakket gehaald alhoewel ik best wel spijt heb. Ik had liever alles los gehaald je komt dan veel goedkoper uit. Bij de action & kruidvat kan je best veel dingen halen. Zoals de onderleggers die zijn gewoon te koop bij de Action als: “Puppy Trainingpads XL” gewoon de zelfde formaat en stof. Heel veel verbanden en watjes etc allemaal te koop bij de kruidvat. Ik heb zo’n €40 betaald maar denk dat je als je het allemaal los koopt je voor €20 wel klaar bent😊

één maand geleden

Het Natalis kraampakket. Ik denk overigens niet dat ik veel goedkoper was geweest met alles los halen. Pakket kost zo'n 30 euro en ondanks ziekenhuis bevalling bijna alles wel gebruikt.

één maand geleden

Ik heb die van mij gewoon van mijn verzekering, zilveren kruis, en dan de duurzame

één maand geleden

Bij mij had ik beide keren een pakket, maar eindigde in het ziekenhuis en dan gebruik je er nauwelijks wat uit.

één maand geleden

Sorry ik stuurde hem iets te snel. Wat ik zou doen is de dingen die je verwacht nodig te hebben uit het pakket aan te schaffen bij een kruidvat of iets. Net broekjes, maandverband, misschien een doorlekmatje onder je ivm heftige vloeien na bevalling, maar mogelijk mag je ook wat hiervan van het ziekenhuis meenemen? Succes met je keuze!

één maand geleden

Reactie op Klaasjebaby

Bij mij had ik beide keren een pakket, maar eindigde in het ziekenhuis en d ...
Dat zal dan wel verschillend zijn, hier toch bijna alles wel gebruikt bij Ziekenhuis bevalling.

één maand geleden

Reactie op M_1986

Dat zal dan wel verschillend zijn, hier toch bijna alles wel gebruikt bij Z ...
Had je het pakket meegenomen en daar gebruikt of achteraf gebruikt toen je eenmaal thuis was? Daarnaast een medische ziekenhuisbevalling of een niet medische? Wellicht dat dit ook nog wat verschilt?

één maand geleden

Reactie op Klaasjebaby

Had je het pakket meegenomen en daar gebruikt of achteraf gebruikt toen je ...
Wilde thuis bevallen maar moest naar ziekenhuis vanwege meconium houdend vruchtwater. Dus werd tijdens de bevalling medisch. Dus in ziekenhuis bevallen maar daar ook nacht moeten blijven. Enige wat ik meegenomen heb naar ziekenhuis was matjes voor in de auto.

één maand geleden

Reactie op M_1986

Wilde thuis bevallen maar moest naar ziekenhuis vanwege meconium houdend vr ...
Ow wauw wel beide ook medisch dus. Dan heb je inderdaad meer gebruikt dan ik van het pakket. Hopelijk kan ze vooraf dan goed inschatten wat nodig te hebben... 😊

één maand geleden

Ik heb uit eindelijk niet echt iets gehad aan het kraampakket. Misschien alleen de matjes. Ben van plan om nu geen kraampakket aan te schaffen. Hij wordt nu ook niet vergoed door mijn verzekering. Ik haal van die honden matjes bij de action of matrasbeschermer bij de kruidvat. Verder kraamverband schaf ik nog aan. Thats it. Ben ook medisch dus zal niet veel nodig hebben.

één maand geleden

Reactie op LAC26

Ik heb uit eindelijk niet echt iets gehad aan het kraampakket. Misschien al ...
Precies dat heb ik nu dus ook gedaan