11 Reacties

茅茅n maand geleden

Ik heb deze van de Ikea destijds gekocht voor mijn 1e kindje (3 jaar terug). Vond hem erg handig voor als ze eventueel kotsen/doorlekken. Dan kun je de hele hoes eraf halen en ook het matras zelf afspoelen. Kwam destijds ook uit beste uit de test. https://www.ikea.com/nl/nl/p/himlavalv-3d-matras-voor-babybed-90321006/

茅茅n maand geleden

Reactie op Nobeltje

Ik heb deze van de Ikea destijds gekocht voor mijn 1e kindje (3 jaar terug) ...
Deze heb ik ook. Bevalt prima!

茅茅n maand geleden

Ik ben toch voor een Aerosleep gegaan. Even duur, zelfs iets goedkoper, dan de matrasjes van de ikea die iedereen aanprijst. Die van de ikea is vanbinnen eigenlijk puur plastic, zodat je hem evt kan afspoelen oid, vond dat een beetje uit verhouding qua prijs.

茅茅n maand geleden

Ik heb gekozen voor een aerosleep!

茅茅n maand geleden

Reactie op Naomiplomie

Ik ben toch voor een Aerosleep gegaan. Even duur, zelfs iets goedkoper, dan ...
De aerosleep is in mijn omgeving 190 euro en die van de ikea 140. Maar scheelt niet superveel idd.

茅茅n maand geleden

Reactie op NiTe

De aerosleep is in mijn omgeving 190 euro en die van de ikea 140. Maar sche ...
Aanbiedingen in de gaten houden, ik heb hem bij de prenatal masseldagen gekocht

茅茅n maand geleden

Reactie op Naomiplomie

Ik ben toch voor een Aerosleep gegaan. Even duur, zelfs iets goedkoper, dan ...
Hou er wel rekening mee dat ze die de eerste 2 a 3 maanden afraden voor een newborn omdat ze zich op een Aerosleep matras moeilijk op temperatuur kunnen houden en er geen kruiken op gebruikt mogen worden. Aldus de kraamzorg.

茅茅n maand geleden

Reactie op Nobeltje

Ik heb deze van de Ikea destijds gekocht voor mijn 1e kindje (3 jaar terug) ...
Hier hetzelfde!

茅茅n maand geleden

Wij hebben een middenmoot matras gekocht bij de babydump; Pretura Essentail en van mijn schoonzus heb ik een aerosleep topper en hoeslakens gekregen

18 dagen geleden

Reactie op M_1986

Hou er wel rekening mee dat ze die de eerste 2 a 3 maanden afraden voor een ...
Weten we. Dan ligt hij toch nog in de co sleeper bij ons 馃

18 dagen geleden

Hier ook nog aerosleep, hadden we al bij onze eerste. De topper laten we er nog af en de kleine zal eerst in een wieg liggen.