12 Reacties

4 maanden geleden

Ik heb bij de h&m besteld gewoon een maat groter, dat zit al een stuk fijner merk ik. Gewoon wel normaal ondergoed nog geen zwangerschaps. Heb in mijn vorige zwangerschap nooit zwangerschapsondergoed gehad toen ook gewoon grotere maatjes

4 maanden geleden

Ik heb zelf laatst wat ondergoed gekocht in een maatje groter. Dit zit echt een stuk fijner. En hier voel ik mijzelf echt fijner/mooier bij dan met zwangerschapsondergoed en dat vind ik toch ook wel belangrijk! Vandaar mijn keuze voor een maatje groter☺️

4 maanden geleden

Ik heb “Lindex maternity briefs” gekocht op zalando. Ik wilde graag iets wat helemaal over de buik ging, ivm keizersnede litteken. Ze zitten heerlijk maar mijn man zijn oordeel was “wat een tent!” . 😜

4 maanden geleden

Reactie op jarofsouls

Ik heb “Lindex maternity briefs” gekocht op zalando. Ik wilde graag iets wa ...
🤣🤣

4 maanden geleden

Ik heb speciaal zwangerschapsondergoed gekocht omdat deze aan de voorkant lager zijn dus die eindigen juist onder je buik. Ik ben zelf fan van ondergoed van Bressy. Maar die hebben geen strings (draag ik zelf ook niet)

4 maanden geleden

Ik heb van Noppies de strings gekocht, al in m'n vorige zwangerschap. Vond ze toen heerlijk zitten! Denk dat ik ze binnenkort weer tevoorschijn ga halen, want ik merk ook al dat mijn normale ondergoed niet meer zo fijn zit.

4 maanden geleden

Ik heb gewoon een maatje groter gekocht.

4 maanden geleden

Nu mijn 3e zwangerschap en heb nooit speciaal zwangerschapsondergoed gekocht. Ik zweer bij de Mady onderbroeken van Zeeman in een maatje groter. Straks na de bevalling ook weer ideaal met het kraamverband!

4 maanden geleden

Zeeman naadloos maat xl 🤣 heerlijk. Nu en straks!

4 maanden geleden

Ik draag nu vaak corrigerend ondergoed van de zeeman (seamless) en dan echt 1 of 2 maten groter zodat het niet te strak zit maar wel lekker over mijn buik. En buiten om dat draag ik ook gewoon strings van 1 tot 2 maten groter, zit echt gewoon heel lekker.

3 maanden geleden

Ik ben mijn vorige zwangerschap mijn hele zwangerschap strings blijven dragen. Ik had wel hele rekbare van de h&m.