20 Reacties

3 dagen geleden

Incia! Geheel natuurlijk 👌🏻 gebruik ik voor al mijn was

3 dagen geleden

Ik gebruik Sonett en een speciale voor wol wasjes :)

3 dagen geleden

Robijn Zwitsal 🥰

3 dagen geleden

Ik gebruik gewoon het wasmiddel wat dat ik nu ook al gebruik: fleuril.

3 dagen geleden

Ik heb voor mijn dochter altijd de persil sensitive gebruikt, erg tevreden over en ruikt heel lekker!

2 dagen geleden

We hadden Albert Heijn merk (voor kleur), aangezien mijn huid daar zelf tegen kon. Echter kon onzy baby er niet tegen, wel tegen Neutral, dus nu doen we Neutral.

2 dagen geleden

Ariel sensitive 🥰 de eerste paar weken bij ons eerste zoontje ook gebruikt en dat beviel ons erg goed!

2 dagen geleden

Neutral

2 dagen geleden

Neutral, geen parfum en andere zooi. Heb geloof ik wel het b merk :)

2 dagen geleden

Volgens mij deed ik bij eerste baby AH huismerk Puur Wasmiddel. Zelfde concept als Neutral, dus geheel vrij van parfum en kleurstoffen. Alleen helft van de prijs in vergelijking met Neutral.

2 dagen geleden

Ik heb van lenor wasmiddel speciaal voor baby’s

2 dagen geleden

Reactie op kirstensuzanne

Incia! Geheel natuurlijk 👌🏻 gebruik ik voor al mijn was
Ja deze is top! Gebruik ik ook! Neutral bevat -net als bijna alle wasmiddelen en verzorgingsproducten- veel SLS wat ik persoonlijk niet wil voor de kwetsbare huid van de baby.

2 dagen geleden

Reactie op Pietjejan

Ja deze is top! Gebruik ik ook! Neutral bevat -net als bijna alle wasmiddel ...
Ik heb het direct even opgezocht. Neutral bevat geen sls. Wel slsa, maar dat is een andere stof.

2 dagen geleden

Neutral! Bij de eerste ook gedaan. Persoonlijk vind ik geparfumeerde producten niet fijn voor mijn newborn 🙂

2 dagen geleden

Oh ja en ik ga deze keer echt pas vanaf 36 weken wassen. Vorige keer was ik ook zo vroeg en toen was alles weer een beetje muffig van het in de kast liggen 😅

2 dagen geleden

Ik heb wasstrips van Mother Earth. Die zijn ook voor babykleding te gebruiken.

één dag geleden

Reactie op Ber22

Ik heb het direct even opgezocht. Neutral bevat geen sls. Wel slsa, maar da ...
Dit zijn de ingrediënten van neutral wasmiddel , je hebt gelijk er zit SLES in ipv SLS maar dat is een iets mildere vorm van SLS dus in mijn opinie nog steeds niet veilig voor kleintjes naar alle andere stoffen die erin zitten die i.m.o ook niet heel bevorderlijk zijn. Maar natuurlijk ieder zo zijn eigen keus waar die zich goed bij voelt! Ingrediënten: 15-30%: Niet-ionogene oppervlakteactieve stoffen. 5-15%: Anionogene oppervlakteactieve stoffen, Zeep. <5%: Enzymen, Fosfonaten. INGREDIENTS: Aqua, Laureth-7, Sodium Laureth Sulfate, Alcohol Denat, Potassium Citrate, Potassium Cocoate, Triethanolamine, Sodum Diethylenetriamine Pentamethylene Phosphonate, Calcium Chloride, Subtilisin, Sodium Chloride, Amylase, Denatonium Benzoate, Mannanase.

één dag geleden

Ik weet niet beter dan dat Neutral gewoon werd aangeraden. In iedergeval iets zonder parfum 🤷‍♀️ Ik heb het nog steeds in mn kast staan, nu al 3 jaar oud. 1 keer gebruikt geloof ik en daarna is alles meegewassen met onze eigen was. Vond het direct al een heel ding om een halfvolle was te moeten draaien met alleen babykleding. Gelukkig bij smurf 1 goed uitgepakt, ik hoop dat smurf 2 er ook gewoon tegen kan.

6 uur geleden

Reactie op Drummer4ever

We hadden Albert Heijn merk (voor kleur), aangezien mijn huid daar zelf teg ...
EDIT: Hebben zelf AH merk (voor kleur), toen AH Pure geprobeerd, want mag geen kleur en parfums etc. bevatten. Helaas kon huidje van de baby daar niet tegen, toen Neutral. Neutral kon hij wel tegen.

6 uur geleden

Reactie op Anne47

Volgens mij deed ik bij eerste baby AH huismerk Puur Wasmiddel. Zelfde conc ...
Ja hadden wij ook eerst geprobeerd, helaas kon huidje van de baby niet tegen AH Pure merk, dus toen maar wel Neutral helaas.