58 Reacties
24 dagen geleden
Reactie op Hannn9
Sorry maar dat het stinkt volgens jou als moeder maakt toch niks uit 馃檲 je ...
Als je baby er tegen kan dan maakt dat toch ook niet uit? De kans dat je baby鈥檚 huidje reageert op wasmiddel is groter bij volwassen maar het is niet bij elke baby het geval. Ik snap wel dat mensen willen dat hun baby fris ruikt.
24 dagen geleden
Voor mij is het belangrijkste dat er gewoon geen chemicali毛n en parfum in zit etc. Ook als de huid van je kindje er niet op reageerd neemt de huid deze stoffen wel op.
24 dagen geleden
Reactie op Hannn9
De kleertjes stinken ook ontzettend chemisch.
Overigens is het advies Ph neutraal of een wasmiddel voor de gevoelige huid.
De Lenor die ik gebruik is gewoon huidvriendelijk (en getest door het EU allergy Research) bevat bijvoorbeeld ook geen kleurstoffen. Maar ruikt in ieder geval niet chemisch.
24 dagen geleden
Reactie op Hannn9
Ik vind dat t zeker wel uitmaakt als er genoeg andere merken zijn die niet stinken en ook goed voor het huidje zijn, incia bijvoorbeeld ruikt veeel beter en is zelfs ook beter qua ingredienten dan neutral.
Bovendien ruikt neutral echt chemisch dus lijkt me niet goed. Het gaat niet om het lekker ruiken want als t naar niks zou ruiken zou het prima zijn, maar het ruikt chemisch dus niet prima.
En voor mn eigen kleding gebruik ik wasparfum dat ga ik natuurlijk niet bij de baby gebruiken. Of bij mijn eigen kleding als kleine geboren is ivm borstvoeding.
24 dagen geleden
Reactie op Chey..
Ik vind dat t zeker wel uitmaakt als er genoeg andere merken zijn die niet ...
Incia is top inderdaad!
24 dagen geleden
Reactie op Bloempotje
Als je baby er tegen kan dan maakt dat toch ook niet uit? De kans dat je ba ...
Mm ja hier ben ik het niet mee eens; ondanks dat er misschien geen reactie is blijft het niet goed voor de huid, zoveel troep in die producten. Maar goed, Zwitsal wordt ook nog in grote mate verkocht, dus blijkbaar is geur toch aantrekkelijk voor ouders
24 dagen geleden
Reactie op Hannn9
Mm ja hier ben ik het niet mee eens; ondanks dat er misschien geen reactie ...
Ik denk juist als we echt alles gaan vermijden dat de huid juist gaat reageren wanneer het kind ouder is en t dan wel word toegevoegd als we het wassen met ons eigen was, Zwitsal is ook niet mijn keuze liever pure kokosolie. Maar zo zijn er keuzes in van alles.
24 dagen geleden
Reactie op Chey..
Ik denk juist als we echt alles gaan vermijden dat de huid juist gaat reage ...
Daarom is het belangrijk ook voor jezelf natuurlijke wasmiddel te gebruiken aangezien wij ook chemicalien opnemen via de huid 馃槃
23 dagen geleden
Reactie op Bloem 123
Waar koop jij deze? Probeer de verzendkosten een beetje te omzeilen 馃槄
Ik bestel altijd via hemnature. Gratis verzending vanaf 60,- dus ik koop altijd veel in 1 keer. Ook andere schoonmaak middelen etc. 馃槉