30 Reacties

11 maanden geleden

Ikea hemnes!

11 maanden geleden

Bij de Jysk ladekast met 4 lades, Limfjorden mooie hoogte 101cm en past een aankleedkussen op van 48 cm!

11 maanden geleden

Reactie op Suzanne283

Ikea hemnes!
Wij gaan ook voor deze!

11 maanden geleden

Absoluut de Ikea Hemnes, de grote. Perfect voor alle kleertjes en meer. Wij hebben ook geen kledingkast

11 maanden geleden

Reactie op Melanie00

Bij de Jysk ladekast met 4 lades, Limfjorden mooie hoogte 101cm en past een ...
101 cm is dan wel afhankelijk van hoe groot jezelf bent. De Hemnes is 96cm maar veel te hoog Dus wij hebben 5 cm van de pootjes gehaald.

11 maanden geleden

Reactie op M_1986

101 cm is dan wel afhankelijk van hoe groot jezelf bent. De Hemnes is 96cm ...
Zeker waar, had opgezocht wat een goede hoogte voor een commode is en er ik vond tussen de 95 en 105cm vandaar dat ik 101cm een mooie hoogte noemde, mooi er tussen in haha

11 maanden geleden

ikea hemnes 😉 wat een ideale kast! ik heb hem ook op een kleine kamer staan!

11 maanden geleden

Reactie op Melanie00

Zeker waar, had opgezocht wat een goede hoogte voor een commode is en er ik ...
Hoogte commode is varrierend van 85 tot 105 cm. Deels natuurlijk afhankelijk van je eigen lengte en wat je natuurlijk zelf prettig vind.

11 maanden geleden

Reactie op M_1986

Hoogte commode is varrierend van 85 tot 105 cm. Deels natuurlijk afhankeli ...
Ja snap ik.

11 maanden geleden

Reactie op M_1986

Absoluut de Ikea Hemnes, de grote. Perfect voor alle kleertjes en meer. Wi ...
Weet je toevallig hoe breed de grote is?
Van Asten- banner web zwanger - prijzen spektakel

11 maanden geleden

Ik heb de IKEA hemnes en past ontzettend veel in. Ook onder de kast kunnen luiers etc. Voor nog meer opberg ruimte kan je de Trones (schoenenkast) ook aanschaffen die kan je zowel in de breedte als lengte plaatsen. En kunnen praktische dingen in zoals luiers, hydrofiele doeken, dekens.

11 maanden geleden

Reactie op stelk

Weet je toevallig hoe breed de grote is?
Breedte: 160 cm Diepte: 50 cm Hoogte: 96 cm

11 maanden geleden

Wij hebben ook ivm met beperkte ruimte deze https://jysk.nl/eetkamer/dressoirs-en-kasten/dressoirs/dressoir-tapdrup-2-deuren-wit Deze had ik al in mijn kleding kamer staan (niet speciaal gekocht)maar het kwam mooi uit dat ik deze al had. Te smal voor een aankleedkussen maar perfect voor een verschoningsmand. verschoningskussen gebruiken we beneden op de bank.

11 maanden geleden

Hier ook de Hemnes! Wel ook nog een kledingkast aan de andere kant van de kamer, dus nu echt zeeën van opbergruimte.

11 maanden geleden

Reactie op M_1986

Breedte: 160 cm Diepte: 50 cm Hoogte: 96 cm
Oh ja nice! 160 is helaas al te breed voor de wand waar hij komt. Misschien dat we voor de kleine gaan.

11 maanden geleden

Reactie op DDIPS

Hier ook de Hemnes! Wel ook nog een kledingkast aan de andere kant van de k ...
Staat mooi zo voor het raam! Ben je al zo ver met de babykamer of is dit nog van de vorige kleine? Vind het zelf lastig wanneer te beginnen met alles neerzetten. Als het aan ons ligt staat het nu al klaar 😅 Wij gaan trouwens ook voor de hemnes waarschijnlijk

11 maanden geleden

Weet iemand waar je het beste een bladvergroter voor Ikea hemnes kan halen? Wij gaan ook voor Ikea hemnes maar liefste wel zodat we in lengte kunnen verschonen

11 maanden geleden

Reactie op kiwibuddy

Weet iemand waar je het beste een bladvergroter voor Ikea hemnes kan halen? ...
Zou ik niet aanraden. Je wordt beperkt in open van de laden en de kast kan niet goed tegen de muur waardoor je hem niet stevig vast kan zetten. Wat wel echt nodig is. Kun je niet aan de zijkant gaan staan?

11 maanden geleden

Reactie op jaiya

Staat mooi zo voor het raam! Ben je al zo ver met de babykamer of is dit no ...
De kledingkast hadden we al, het ledikantje is mijn neefje net uit dus die konden we krijgen en toen wilde ik de commode ook al hebben😂 Maar toen stonden er alleen maar lege witte meubels dus moest er al wel een beetje geshopt worden om het leuk te maken haha. Eindstand: bijna 15 weken zwanger (van de eerste) en de babykamer is al bijna klaar, oeps… ik vind het overigens heerlijk, het geeft rust en ik kom er nu al dagelijks😊

11 maanden geleden

Reactie op stelk

Oh ja nice! 160 is helaas al te breed voor de wand waar hij komt. Misschien ...
Voor ons was de "kleine" Hemnes variant vorige keer ook ruimte genoeg hoor dus kan je prima doen!