34 Reacties

3 dagen geleden

Ik ben zelf niet specifiek van plan om borstvoeding te gaan geven (dit zou nog kunnen veranderen omdat wij mogelijk een dysmatuur geboren kindje zullen krijgen en het ziekenhuis het dan liever wel ziet). Maar ik ben/was van plan te starten met nutrilon omdat dit het meek is wat ze bij ons op de opvang ook geven, mocht mijn kindje er niet goed op gaan ga ik vanaf daar verder kijken.
Hoi, Wij hebben bij onze 1e kind de voeding van de kruidvat gebruikt. Eingelijk is elk merk het zelfde kwa voeding je betaald alleen maar meer voor het merk (nutrillon) Anders zou je online eens even moeten gaan verdiepen de keuringdienst van waarde heeft er een keer onderzoek naar gedaan dat het eigenlijk allemaal het zelfde is

3 dagen geleden

Reactie op Myléne👩‍👩‍👧

Hoi, Wij hebben bij onze 1e kind de voeding van de kruidvat gebruikt. Ein ...
jaa, die lees ik wel meer! maar ben gewoon benieuwd naar de mening van anderen! wij willen zelf graag eerst die van de kruidvat proberen en anders nutrilon.. maar nutrilon is gewoon niet meer betaalbaar tegenwoordig
Ja snap ik er is tegenwoordig ook zo veel keus! Beste is je gevoel volgen, W at jij denkt gewoon proberen je kan ook gewoon weer naar een ander merk overstappen.

3 dagen geleden

Ik ga ook flesvoeding geven en wij willen die van het Kruidvat gaan proberen. Elk kindje is natuurlijk anders, maar eigenlijk al m’n vriendinnen zijn super tevreden over deze voeding.

3 dagen geleden

Als ze er net zo goed op reageert als der zus, dan wordt het Albert Heijn huismerk 🙈

3 dagen geleden

Ik ben zelf heel erg in twijfel, maar ik zit nu te denken aan voeding van Hero baby. Dit is ietsje duurder dan bv een huismerk van de supermarkt of kruidvat, maar het is wel op veel meer plekken te koop. Bij verschillende supermarkten hier in de buurt, online bij Picnic ed. en dat lijkt mij dan wel weer fijn dat je niet gebonden bent aan een winkel. Wel nog zien hoe de kleine meid er op reageert natuurlijk

3 dagen geleden

Hier word het Albert Heijn huismerk. Alle soorten merken lijken op elkaar. Is een aflevering van de keuringsdienst geweest. Dus ik ga geen €23 voor een pot betalen als het ook voor €7 kan🙈 Dochter werd ook groot met huismerk flesvoeding

3 dagen geleden

Mijn verloskundige vertelde dat, wanneer een baby onverklaarbaar minder goed groeit, uit onderzoek is gebleken dat er een verband is met kruidvat eigen merk. Die skippen we dit keer. KDV gebruikt Nutrilon maar dat vind ik stiekem kneiterduur, dus nog even in overleg met man.

3 dagen geleden

Reactie op escg

Mijn verloskundige vertelde dat, wanneer een baby onverklaarbaar minder goe ...
En dat vind ik zo lastig, niet elk kind is het zelfde en reageert op het zelfde daarom twijfel ik enorm 🙈

3 dagen geleden

Reactie op Sandyvg

En dat vind ik zo lastig, niet elk kind is het zelfde en reageert op het ze ...
Ja snap ik! Ik verbied ook niks 😉 Mijn zoon is (iets) te vroeg geboren en licht (zit in de familie, dus niets ergs). Nu ik dit van Kruidvat weet, zie ik er vanaf, maar dat in combi met dat ik nu dus extra controles heb vanwege mogelijk licht geboortegewicht.

3 dagen geleden

Wij gaan weer hero baby geven (bij zoontje ook gedaan en erg tevreden over). Je kunt ook de kosten iets drukken door niet elke keer een ‘pot’ te kopen, maar een herbruikbare pot en de kartonverpakking kopen. Je betaald ook elke keer voor het materiaal van de pot namelijk.

3 dagen geleden

Wij gaan Hero baby geven. Goed en algemeen verkrijgbaar. Er zit overigens wel degelijk verschil tussen de onderlinge merken. De basis is gelijk maar hulp en vulstoffen zijn wel degelijk anders. Zo zit er in Kruidvat Maltodextrine, dat willen wij liever niet geven.

3 dagen geleden

Hero!!

3 dagen geleden

Onze kraamzorg raadde die van etos of Albert Heijn aan. Dus uit deze twee gaan we kiezen.

3 dagen geleden

Bij dochtertje Etos gebruikt en gaan we nu weer gebruiken.. zij had erg last van reflux dus hebben bij haar ingedikt met johannesbroodpitmeel. Nu zag ik dat Etos vanaf nu ook voeding heeft waarbij dat al is toegevoegd als het nodig is, dat hadden de vorig jaar (nog) niet.

3 dagen geleden

Kruidvat gegeven aan ons eerste kindje, hij spuugde veel en rook zuur uit zijn mondje. Toen overgestapt naar Nutrilon en toen werd het beter. Wij vinden Nutrilon alleen erg duur dus willen nu de Hero Nutrasense proberen. Die is iets duurder dan een huismerk, een paar euro ofzo. Maar echt bij veel verschillende winkels te verkrijgen, dus heel handig als je een keer ergens bent en je bent voeding vergeten ofzo.

2 dagen geleden

Hero baby

2 dagen geleden

1ste kindje kruidvat/kruidvat forte in verband hongerige baby 2de kindje kruidvat/albertheijn 3de kindje albertheijn 4de kind albertheijn 5de word nog geboren maar dit keer ga ik voor Bon bebe is een eigen merk ook van (nettorama vomar, dirk , deka...) Daar kom ik toch iedere week dus kan ik het net zo goed daar meenemen.

2 dagen geleden

Wij hebben goede ervaringen met Bon Bebe ☺️