34 Reacties

2 dagen geleden

Wij wonen dichtbij de Duitse grens, we halen DM babylove (huismerk) flesvoeding. Je betaald daar voor één verpakking € 5,25. Daar zijn de eisen net zo streng als in Nederland en de DM huismerk flesvoeding kwam heel goed uit de test begin dit jaar 😊 bij ons eerste zoontje hadden we Hipp Combiotik, maar daar ben je tegenwoordig dus voor één pot rond de € 18 voor kwijt 🫣

2 dagen geleden

Reactie op Kruumelke

Wij wonen dichtbij de Duitse grens, we halen DM babylove (huismerk) flesvoe ...
14,75 zie ik staan, of is dit iets anders, hier twijfel ik ook nog over. Woon ook 100 m van de grens.

2 dagen geleden

Reactie op M_1986

14,75 zie ik staan, of is dit iets anders, hier twijfel ik ook nog over. Wo ...
Die Hipp Combiotik uit Duitsland vermengd zich toch slechter dan die uit Nederland haha. Dus om die reden willen we dan de Hipp Combiotik uit NL willen gebruiken en die kost hier 18 euro 🙈 ik heb nu bij de DM een pak babylove pre anfangsmilch gekocht en dan zien we het wel hoe de kleine erop reageert :)

2 dagen geleden

Reactie op Kruumelke

Die Hipp Combiotik uit Duitsland vermengd zich toch slechter dan die uit Ne ...
Ah dan valt het af! Dankje, dan wordt het waarschijnlijk gewoon Hero. Dat het zo slecht mengt is echt irritant

2 dagen geleden

Reactie op Caatjeh

Wij hebben goede ervaringen met Bon Bebe ☺️
Wij willen deze dit keer gebruiken voor ons 5de. Mix hij een beetje goed ? Las van een forum dat is al van heel wat jaren terug dat hij veel klonterde.

2 dagen geleden

Reactie op DSYX

Hier word het Albert Heijn huismerk. Alle soorten merken lijken op elkaar. ...
Precies! Nu hadden mijn kids geen allergieën dus was het helemaal prima. Hebben de bio variant gebruikt en daarna de dreumesmelk van het gewone AH merk (vanaf 12 maanden, hadden nog veel moeite met gewone melk verteren)

2 dagen geleden

Er is een uitzending van de keuringsdienst van waarde waar ze heel mooi en goed alles uitleggen over babyvoeding. Is erg interessant om naar te kijken en dan een keuze te maken.

2 dagen geleden

Mijn eerste dochter kreeg de eerste 5 maanden borstvoeding, daarna combi van BV en AH bio en AH huismerk. Op de opvang kreeg ze Nutrilon. Geen problemen door de afwisseling ervaren.

2 dagen geleden

Reactie op LittleSEM

Er is een uitzending van de keuringsdienst van waarde waar ze heel mooi en ...
Ja heb ik al gezien! Maar ben meer benieuwd wat andere mama’s zeggen 😊

één dag geleden

Reactie op M_1986

Ah dan valt het af! Dankje, dan wordt het waarschijnlijk gewoon Hero. Dat ...
Ja, heel irritant, hele tijd van die klontjes erin. En de Hipp Combiotik uit NL nooit last van klontjes gehad. Terwijl je zou zeggen dat het precies hetzelfde zou moeten zijn 😋 ons zoontje heeft overigen vanaf de 6 maanden Hero flesvoeding gedronken, nooit problemen mee gehad! :)

één dag geleden

Reactie op Kruumelke

Ja, heel irritant, hele tijd van die klontjes erin. En de Hipp Combiotik ui ...
Wij zijn gestart met Jumbo huismerk, echt drama met mengen. En stonk ook heel erg Aangezien hij krampjes bleef houden overgestapt naar Hero AR, bijna dag en nacht verschil in poeder.

één dag geleden

Reactie op Mees30

Wij willen deze dit keer gebruiken voor ons 5de. Mix hij een beetje goed ? ...
Mixt prima, geen problemen gehad. Nu laatst een ander merk vanwege vakantie en die is qua poeder heel plakkerig. Lost overigens uiteindelijk ook zonder klontjes op maar ik vindt Bon Bebe prettiger mengen. Wij zijn ook uitgegaan op Keuringsdienst van waarde.

één dag geleden

Reactie op Caatjeh

Mixt prima, geen problemen gehad. Nu laatst een ander merk vanwege vakantie ...
Super, dankjewel voor je antwoord!

één dag geleden

Ik wil zelf graag nutrilon gaan gebruiken maar zie dat deze in de AH in Belgie 7euro goedkoper is! Zou dit hetzelfde zijn?