53 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Sandyvg

Ja ik had daarnet die doos in mijn hand, mijn man en ik zijn er over uit of ...
Dit is de Nutrasense Classic idd. Die gaan wij ook geven. Kruidvat vond ik niet, bevat Kruidvat Maltodextrine, dat willen wij niet geven aan baby's. Daarnaast stinkt het ook heel erg.

2 maanden geleden

Reactie op M_1986

Dit is de Nutrasense Classic idd. Die gaan wij ook geven. Kruidvat vond i ...
Top dankjewel, dan hebben wij de beslissing kunnen maken en gaan we toch hero nutrasense proberen de kartonnen verpakkingen! ( ook omdat je ze in elke winkel kan krijgen 🙈 )

2 maanden geleden

Reactie op Sandyvg

Top dankjewel, dan hebben wij de beslissing kunnen maken en gaan we toch he ...
Dat vonden wij ook een heel groot voordeel.

23 dagen geleden

Waar zouden jullie voor kiezen en waarom? Hero is €9,99 voor 700 gram Ah is €8,99 voor 800 gram Bij ons zoontje gekozen voor Hero omdat het overal verkrijgbaar is maar ik nam het toch altijd mee met de weekboodschappen bij de AH dus twijfel ik nu over AH huismerk

23 dagen geleden

Reactie op rjv1997

Waar zouden jullie voor kiezen en waarom? Hero is €9,99 voor 700 gram Ah i ...
Ik zou zeggen, proberen kan altijd met AH huismerk toch? Als je toch bij de AH standaard komt 😊 Ik kies zelf voor Hero omdat ik het overal kan halen en ik niet perse een standaard winkel heb! Wij hebben 6 supermarkten en ik kijk altijd naar aanbiedingen voor pakken dubbelfriss en taksi dus meestal wordt het dan 1 van die! Ook als ik eens naar de etos toe moet kan ik hero daar ook halen! 😊

23 dagen geleden

Reactie op rjv1997

Waar zouden jullie voor kiezen en waarom? Hero is €9,99 voor 700 gram Ah i ...
Hero, overal verkrijgbaar. Dichtsbijzijnde AH zit op 25 min met de auto. Dus dat valt voor ons sowieso af

23 dagen geleden

Reactie op Sandyvg

Ik zou zeggen, proberen kan altijd met AH huismerk toch? Als je toch bij de ...
Wij hebben 2 supermarkten maar ik ga altijd naar de AH En een kruidvat waar ik dan wel eens kom. En Etos maar die zit naast de AH haha. Dus ik kan Hero doen maar dan zou het enkel voor t gemak zijn als ik is bij de Kruidvat kom maar kom 2/3x per week bij de AH.

23 dagen geleden

Reactie op M_1986

Hero, overal verkrijgbaar. Dichtsbijzijnde AH zit op 25 min met de auto. Du ...
Ja dat overal verkrijgbaar. Maar Etos zit hier naast de AH op 5 min lopen waar ik 2/3x per week kom En Kruidvat hebben we dan nog. Maar vraag mij af of het veel zou verschillen

23 dagen geleden

Reactie op rjv1997

Ja dat overal verkrijgbaar. Maar Etos zit hier naast de AH op 5 min lopen w ...
Wij hebben goede ervaringen met Hero. Zeer slechte met Kruidvat. Etos en AH is dezelfde voeding. Dichtsbijzijnde Etos zit op 40 min. Haha dus vandaar dat voor de eerste paar maanden ik liever Hero geef. Vanaf 6 maanden gaven we wel Etos

23 dagen geleden

Reactie op rjv1997

Wij hebben 2 supermarkten maar ik ga altijd naar de AH En een kruidvat waar ...
Ja elk kindje is anders, en gewoon proberen wie weet 😊 de 1 is fan van dat merk en de ander van die, dus ik zou echt eigen gevoel volgen, en doen wat er op dat moment het beste is voor je kindje! Bedoel iedereen heeft wel voor en nadelen met een merk. De 1 is fan van Kruidvat de ander totaal niet Geld ook voor AH/etos eigen merk of wat dan ook Hero of nutrilon Wij beginnen met hero en vanuit daar zien we wel verder. En ja hero is echt puur uit gemak ook voor ons dat zal ik eerlijk toegeven, maar als ik een ander soort merkje moet gaan halen zijn wij ook de beroerdste niet! 😊

23 dagen geleden

Albert Heijn was hier top! En daarna Nutrilon AR gehad ivm spugen en nu al geruimde tijd Hero baby. Bevalt goed!

23 dagen geleden

Etos was ook top! Kruidvat veel problemen mee gehad.

23 dagen geleden

Ik ga denk ik voor ah bio. Bij de eerste nutrilon gebruikt. Maar vind deze nu veelste duur.