10 Reacties

11 dagen geleden

Bij onze dochter konden we 1 kant van het ledikantje eraf halen en dan had je hetzelfde idee. Dit hebben wij toegepast met 1.5 jaar ongeveer. Zij is er nooit uitgekomen zelf, en nu slaapt ze in een halfhoogslaper en komt ze nog steeds niet altijd zelf uit bed. Ze is nu 2.5. Verschilt ook wat per kind. Je kan het altijd proberen en kijken of hij blijft liggen of dat het een strijd word 🤭

11 dagen geleden

Wij hebben toevallig net de kleine in het andere bedje gelegd ook +- 1,5. Voor ons een fijne keuze. Hij is helemaal trots op z’n bed en slaapt er goed in. Voor ons warenbhet 2 andere losse bedden. Erste tijd ledikantje laten staan. Maar vanaf moment 1 keek meneer daar niet meer naar om

11 dagen geleden

Reactie op DSYX

Bij onze dochter konden we 1 kant van het ledikantje eraf halen en dan had ...
Ik vind een ledikant best wel zwaar voor mij ik ben best klein en nu weer zwanger vind het gewoon vervelend worden hem steeds eruit tillen en hij valt niet vanzelf in slaap in bed dus ik til Hem er elke avond en middag dutje in waardoor het gewoon zwaarder word en vooral met een grote buik nu mag ik vragen welk bedje je hebt ??

11 dagen geleden

Mijn dochter is met ruim 2 jaar naar een eenpersoonsbed gegaan. Is inmiddels 3 en komt nog steeds niet zelf uit bed. Denk dat het echt ligt aan je kindje. De ene 1,5 jarige is de andere niet.

10 dagen geleden

Met 1,5 hebben wij een peuterbed geprobeerd maar dat lukte nog niet. Nu met 22 maanden slaapt ze supergoed in het peuterbed en blijft goed in bed liggen

10 dagen geleden

Ik denk dat dit afhankelijk is van je kindje. Wij hadden met 1,5 jaar onze zoon in een vloerbed en dat ging prima.

9 dagen geleden

Onze zoon ging met 2,5 jaar van ledikant naar laag peuterbed met dekbed. Ging meteen goed, hij is erg trots. Hij komt er niet uit, behalve in de ochtend (middagslaapje doet hij al een tijdje niet meer). Hij komt dan in een rechte lijn naar onze kamer toe, helemaal prima.

VRIEND

9 dagen geleden

Hier Ligt onze dochter vanaf 9 maanden in een vloerbed. Vanaf Co sleeper daar in gegaan. Is vergelijkbaar met het bed wat je post. Gaat hier harstikke goed 👍🏼 S ochtends loopt ze zelf in haar slaapzak richting onze slaapkamer en dan komt ze Nog even bij ons liggen. S nachts blijft ze gewoon in haar bedje tenzij ze heel verdrietig is.

9 dagen geleden

Mijn zoontje van 2,5 slaapt nog in het ledikant.

8 dagen geleden

Wij zijn bij onze oudste met 2 jaar overgegaan naar een groot bed... wat een enorme fout, hij had beter veel langer in zn ledikant kunnen blijven. Constant uit bed klimmen en onrustig draaien, en vanaf dat moment ook consequent middagdut weigeren. Bij #2 wachten we lekker even af