27 Reacties
vorige maand
Je kan de gewone luier een keer achterste voren proberen. En goed opletten dat zijn twinkeltje naar beneden gericht is bij het sluiten van de luier. De achterkant van een gewone luier heeft een poep randje bovenaan omdat de meeste babys op hun rug liggen maar het kan goed werken tegen urine met buikslapers 😅.
De luierbroekjes hebben deze niet omdat dat trainingsbroekjes zijn en eigenlijk alleen voor ongelukjes zijn en geen volle nacht plas aan moeten kunnen.
vorige maand
sinds kort de premium protection en nu is hij niet meer nat!
2 pakken voor 11euro bij de nettorama😉
vorige maand
Ik gebruik kruidvat pure& soft en ze kan er 12 uurtjes mee doen, en ook soms 14 uurtjes. Ze slaapt op haar buik en ook op de rug. Hij is in de ochtend dan wel echt helemaal vol maar niet doorgelekt. Als je altijd doorlekt dan kan je ook een maatje groter proberen.
2 dagen geleden
Reactie op Marianne1983
Je kan de gewone luier een keer achterste voren proberen. En goed opletten ...
Zo heb ik nooit over de broekjes gedacht. Onze zoontje is echt wild tijdens verschonen dus sinds toen broekjes gebruikt want dat gaat veel sneller en makkelijker. Maar als ze blijven lekken dan ga ik terug naar luiers 🥲
2 dagen geleden
Wij hebben Kruidvat. Verschonen om 22.30 nog wel een keertje (half slapend) en ons zoontje slaapt echt altijd op zijn buik.
Een tijdje nat geweest, toen even Pampers baby dry gehad maar hielp niks. Nu in maat 5 (zoontje is 85 cm en 12 kg) en nu zelden een keertje nat, ongeveer eens per maand (en vaak is dat dan verklaarbaar doordat hij ‘s nachts extra is gekomen voor een flesje)
2 dagen geleden
Grappig m’n dochter lekt dus nooit met Kruidvat. Slaapt 13 uur aan een stuk en draait veel maar ligt 90% van de tijd op haar buik.
2 dagen geleden
Reactie op Bloempotje
Grappig m’n dochter lekt dus nooit met Kruidvat. Slaapt 13 uur aan een stuk ...
Hier ook Kruidvat. Zoontje slaapt ook 12/13 uur (was het maar waar dat het aan 1 stuk is maar geen verschoning haha) en lekt nooit door en slaapt het meeste op z’n zij en gaat z’n hele bed door ook🙈