27 Reacties

vorige maand

Rascal & friends maat 5 luiers. Bijna nooit ongelukjes. De luierbroekjes gaan we deze week uitproberen

vorige maand

Je kan de gewone luier een keer achterste voren proberen. En goed opletten dat zijn twinkeltje naar beneden gericht is bij het sluiten van de luier. De achterkant van een gewone luier heeft een poep randje bovenaan omdat de meeste babys op hun rug liggen maar het kan goed werken tegen urine met buikslapers 😅. De luierbroekjes hebben deze niet omdat dat trainingsbroekjes zijn en eigenlijk alleen voor ongelukjes zijn en geen volle nacht plas aan moeten kunnen.

vorige maand

Pampers Premium Protection pants en dan maatje groter dan overdag. Geen enkele gewone luier werkte hier

vorige maand

Vanalles al geprobeerd hier ook een buikslaper. Pamper night pants werken het beste hier.

vorige maand

Hier hadden wij hetzelfde probleem. Wij gebruiken Pampers premium protection broekjes. Sluiten mooi hoog aan.

vorige maand

sinds kort de premium protection en nu is hij niet meer nat! 2 pakken voor 11euro bij de nettorama😉

vorige maand

Wij hebben ook een buikslaper en gebruiken Rascal & Friends luiers maat 5.

vorige maand

Ik gebruik kruidvat pure& soft en ze kan er 12 uurtjes mee doen, en ook soms 14 uurtjes. Ze slaapt op haar buik en ook op de rug. Hij is in de ochtend dan wel echt helemaal vol maar niet doorgelekt. Als je altijd doorlekt dan kan je ook een maatje groter proberen.

vorige maand

Hier hetzelfde. Ik gebruik altijd de kruidvat maat 4. Heb nu voor in de nacht maat 4+ gekocht. Wat een opluchting! Geen lekken meer..

vorige maand

Rascals en friends maar 5 luierbroekjes perfecte uitkomst.

vorige maand

Rascals

2 dagen geleden

Reactie op Annabella_

Ik gebruik kruidvat pure& soft en ze kan er 12 uurtjes mee doen, en ook ...
Maatje groter hebben we al gedaan en gaat nog steeds mis

2 dagen geleden

Reactie op Marianne1983

Je kan de gewone luier een keer achterste voren proberen. En goed opletten ...
Zo heb ik nooit over de broekjes gedacht. Onze zoontje is echt wild tijdens verschonen dus sinds toen broekjes gebruikt want dat gaat veel sneller en makkelijker. Maar als ze blijven lekken dan ga ik terug naar luiers 🥲

2 dagen geleden

Wij deden Kruidvat maat 4 en daarover geen Kruidvat maar 4+, werkt hier heel goed.

2 dagen geleden

Wij lekten altijd in Kruidvat. Nu Pampers PP en nooit meer problemen. Ik koop ze altijd in deals

2 dagen geleden

Wij hebben Kruidvat. Verschonen om 22.30 nog wel een keertje (half slapend) en ons zoontje slaapt echt altijd op zijn buik. Een tijdje nat geweest, toen even Pampers baby dry gehad maar hielp niks. Nu in maat 5 (zoontje is 85 cm en 12 kg) en nu zelden een keertje nat, ongeveer eens per maand (en vaak is dat dan verklaarbaar doordat hij ‘s nachts extra is gekomen voor een flesje)

2 dagen geleden

Hier een buikslaper! Wij gebruiken de pamper night pants en dit gaat super 🤗

2 dagen geleden

Grappig m’n dochter lekt dus nooit met Kruidvat. Slaapt 13 uur aan een stuk en draait veel maar ligt 90% van de tijd op haar buik.

2 dagen geleden

Reactie op Bloempotje

Grappig m’n dochter lekt dus nooit met Kruidvat. Slaapt 13 uur aan een stuk ...
Hier ook Kruidvat. Zoontje slaapt ook 12/13 uur (was het maar waar dat het aan 1 stuk is maar geen verschoning haha) en lekt nooit door en slaapt het meeste op z’n zij en gaat z’n hele bed door ook🙈

2 dagen geleden

Ik gebruik ook Rascals luierbroekjes, werkt perfect bij ons zoontje! Nooit lekkage.