26 Reacties
één maand geleden
Reactie op Sigie
Ik zou echt afwachten... bij mij padte t de vorige keer echt niet toen t ee ...
Maar wat droeg je dan in de tussentijd? Want voordat het echt op gang is ben je toch vaak een week verder.. ik pas nu alleen nog 2 xxl soort sportbh achtige modellen van de prenetal. Lijkt me heel onhandig met voeden
één maand geleden
Hey! Ik werk in een lingerie zaak. Wij adviseren de vrouwen zo kort mogelijk voor de uitgerekende datum op te laten meten. Zodat de kans het grootste is dat je de beste maat heb. Maar eigenlijk het liefste na de bevalling en als de borstvoeding op gang is🙈 aangezien je ook niet wat je omvang gaat doen, en het moet wel de juiste ondersteuning geven natuurlijk 😘😘
één maand geleden
En als je er graag 2 wil dan zou ik misschien even een simpele katoen set van de HM bijvoorbeeld doen. En dan een L bijvoorbeeld. Dan kan je dat heel even gebruiken en katoen geeft ook wel mee. En als de borsten dan gewend zijn aan het voeden en je omvang is “niet meer zwanger” zou ik je zelf op laten meten😘
één maand geleden
Reactie op kirstensuzanne
En als je er graag 2 wil dan zou ik misschien even een simpele katoen set v ...
Ja zoiets was ik van plan inderdaad
één maand geleden
Hey! Ik werk in een lingerie zaak. Wij adviseren de vrouwen zo kort mogelij ...
Ik snap het advies aan de ene kant wel, maar aan de andere kant ook niet. Ik zie mezelf niet in de kraamweek (of de week erna) de deur uitgaan naar een lingeriewinkel. Dus wat draag in dan in die weken? Een simpele voedingsbh van hema of h&m ofzo is voor mij geen optie, want ik schat mijn maat nu in op 80H ongeveer..
één maand geleden
Reactie op nikkie93
Ik snap het advies aan de ene kant wel, maar aan de andere kant ook niet. I ...
Hier 2 dure voedingsbh gekocht met 36 weken in een lingerie winkel.
Na de bevalling pastte ze niet meer, kwam de borstvoeding niet opgang en heb uiteindelijk helemaal geen borstvoeding gegeven.
Ik zou dus echt wachten.
één maand geleden
Ik heb denk ik de eerste dagen na de bevalling amper bh's gedragen...ik moest om de 3 uur voeden en na het voeden ook nog kolven om het goed op gang te krijgen, daarnaast had ik het super warm door de hormonen, dus volgens mij was ik de eerste dagen meer bloot dan aangekleed 😅 ofwel met alleen een hemdje aan. Daarna in de kraamweek wel bh's gekocht via h&m (zonder te passen via internet) en ik had geluk dat die goed pastte, was 1 cupmaat groter dan normaal en ook 1 maat in omvang groter. Nou heb ik cupmaat c dus dat zit vast anders als dat je een hele grote cupmaat hebt. Maar zo heb ik het de vorige keer gedaan 😅
één maand geleden
Reactie op nikkie93
Ja dan is dus het advies zo kort mogelijk van te voren te passen. Je bent natuurlijk vrij in wat je wilt maar hoe langer van te voren hoe groter de kans is dat het niet goed gaat zitten na de bevalling
één maand geleden
Reactie op nikkie93
En al helemaal met een grotere cup wil je wel dat het voldoende ondersteuning geeft na de bevalling
één maand geleden
Reactie op nikkie93
Dat begrijp ik wel hoor, maar zijn er dan echt mensen die binnen 1-2 weken ...
Heb het vaak genoeg meegemaakt🙈
één maand geleden
Heb het vaak genoeg meegemaakt🙈
Ok. Mijn verloskundige adviseert steeds om echt een week boven/op bed te blijven na de bevalling, dus een paar dagen daarna naar een winkel lijkt me dan ineens wel een erg grote stap. Maar goed, het is mijn eerste, dus wie weet schat ik het helemaal verkeerd in!
één maand geleden
Reactie op nikkie93
Ok. Mijn verloskundige adviseert steeds om echt een week boven/op bed te bl ...
Een week?
Wow wat lang haha. Ik heb alleen maar een middag dutje gedaan op bed. De rest gewoon lekker beneden.
Dag 4 begonnen met lekker naar buiten stukjes wandelen. Zou ook echt geen week op bed kunnen liggen
één maand geleden
Reactie op nikkie93
Ok. Mijn verloskundige adviseert steeds om echt een week boven/op bed te bl ...
Mij word ook minstens een week boven geadviseerd. En baby's mogen vaak pas na 7 tot 10 dagen naar buiten en ik ga niet zo snel zonder mn baby weg