26 Reacties

één maand geleden

Reactie op BrittLoulou

Mij word ook minstens een week boven geadviseerd. En baby's mogen vaak pas ...
Dat is heel verschillend per baby. Zodra baby zich op temperatuur kan houden en niet afvalt mag je gewoon op pad. Hier kon hij dat gelijk en was niet onder geboortegewicht geweest dus wij konden al snel op pad

25 dagen geleden

Ik zou denk ik voor zon Medela voedingsbeha gaan voor in t begin. Die zitten heel fijn (zeker ook in t begin met stuwing e.d.) en je bent dan ook heel flexibel qua maat. Dan kan je later een keer naar een goede lingeriezaak gaan om echt iets op maat te kopen. Dit heb ik vorige keer ook gedaan en zou het nu weer op die manier doen (ik heb ook 80E op t moment). https://www.bol.com/nl/p/medela-keep-cool-ultra-bh-naadloze-voedingsbh-zwangerschapsbh-met-6-ademende-zones-soft-touchmateriaal-comfortabel-ondersteunend-chai-maat-l/9300000126425008?referrer=socialshare_pdp_androidapp

25 dagen geleden

Ik weet nog dat mn broer met de maten van mn schoonzus naar de lingerie ging toen hun oudste er net was :) Zelf gelukkig een kleine cup, dus ik red het wel met een hemdje of topje met veel stretch.

25 dagen geleden

Reactie op nikkie93

Dat begrijp ik wel hoor, maar zijn er dan echt mensen die binnen 1-2 weken ...
Ik vind dit ook echt een stom advies :p fijn als je het kan, maar zou er vanuit gaan dat dat dan het laatste is waar je op dat moment zin in hebt. Als je een knip krijgt dan kan je echt pas weer beetje normaal lopen/zitten na een week, laat staan dat je dan al zin hebt om lingerie te gaan passen. Je bent dan nog zo bezig met je baby en voeden en al het lichamelijk ongemak wat er komt kijken bij een bevalling+kraamweek

25 dagen geleden

Reactie op E0603

Ik vind dit ook echt een stom advies :p fijn als je het kan, maar zou er va ...
Advies is ook puur gericht op de maat. 85% van de vrouwen draagt de verkeerde maat sowieso al. Iedereen is vrij om te doen wat ze zelf willen maar als je het langste wilt doen met een goede voedings bh kan je het beste opmeten na de bevalling.

24 dagen geleden

Ja lastig inschatten zo. Ik had bij de vorige baby een paar 'stretchy' stof bhs, die niet al te duur waren. Vond helemaal geen bh niet zo fijn, dus wat extra steun was wel welkom. Toen na een week? Mss 2? Wat bhs in verschillende maten besteld zodat ik op het gemakje thuis kon passen. Ik vond de voorgevormde voedingsbhs van de noppies erg fijn. Niet megaduur en zaten wel lekker!