23 Reacties

één maand geleden

Ik ga beginnen met eigenmerk geen idee welke nog, anders gewoon pampers! Even kijken waar de kleine tegen kan en wat het beste werkt!

één maand geleden

Wij gaan weer pampers gebruiken. Onze oudste kreeg snel een rode/schrale huid van de Kruidvat luiers. We hebben later ook nog wel eens luiers van de jumbo en Etos geprobeerd, maar dat was het allemaal net niet voor ons. Pampers zijn via Vinted vaak voor een klein prijsje te krijgen, vooral de kleine maatjes.

één maand geleden

Kruidvat luiers in het begin en pampers broekjes vanaf 2 jaar

één maand geleden

Ik heb namelijk gehoord dat de ah merk ook wel goed is. Maar ben nu erg aan twijfelen. Ik koop voor de eerste weken, pampers. Daarna ga ik alle huismerken af Kijken welke geschikt is voor de kleine.

één maand geleden

Popolini wasbare luiers 😊

één maand geleden

Ik ga gewoon weer eerst de gratis luiers uit pakketten gebruiken. Van maatje 1 heb je toch niet zoveel nodig. Maar denk dat we weer uitkomen op Pampers. Onze zoontje kon daar het beste over en ik vind ze zelf ook het fijnste voelen

één maand geleden

De eerste weken zal het wel kruidvat zijn, net als de oudste. Daarna over op huda's en totsbots wasbare luiers. Zoveel fijner.

één maand geleden

Dit is mijn eerste kindje maar een vriendin met 2 kindjes adviseerde huggies en garandeerde daarmee geen dijon mosterd ruggetjes 😂 dus ik heb nu een voordeel pakket daarvan gekocht

één maand geleden

Ik heb persoonlijk een hekel aan huggies of kruidvat luiers. Uit het goedkopere assortiment vind ik persoonlijk de woezel en pip luiers van etos en de luiers van de AH beter. Maar mijn alltime favoriet zijn wel echt de pampers harmony, vooral voor kindjes die snel uitslag krijgen. Zijn alleen wel flink duurder

één maand geleden

Wij hebben bij de eerst in het eerste jaar wasbare luiers gebruikt (i.v.m. omstandigheden thuis toen overgestapt naar wegwerp). Hierna altijd de luiers Pampers Harmonie ( gebruikt vond ik heel fijn en niet zo synthetisch voelend. Toen ze wat ouder was en soms ging doorlekken in de nacht voor de nacht overgestapt naar Pampers baby-dry night pants, gebruiken we nu nog voor de nacht (verder is ze zindelijk).

één maand geleden

Hier ook fan van pampers harmonie. Dus voor onze kleine meid ook dezelfde keuze.

één maand geleden

Weer pampers 😊

één maand geleden

Gebruik al twee jaar die van de etos met woezel en pip. Geweldige luiers en houden echt goed het urine vast. Tenzij die obviously te over vol zit maar dan moet je hem gewoon verschonen :).

één maand geleden

Wij vonden bij onze dochter de pure & soft lijn van Kruidvat aan het begin erg fijn. Na die eerste maanden overgestapt op de normale Kruidvat luiers en die gebruiken we nog steeds!

één maand geleden

Wij gaan de eerste tijd weer van Kruidvat merk gebruiken (net als bij de eerste) omdat ze dan ook echt vaak verschoond worden, maar zodra dat wat minder word stap ik over op rascal&friends. Die gebruiken we voor ons dochtertje van 2 ook en zijn echt perfect! Dit allemaal wel onder voorbehoud dat ons 2e kindje hier tegen kan. Heb overigens ook nog wat pakken van pampers die in de gratis babypakketten zaten. Zou in eerste instantie niet teveel van 1 merk in huis halen voor het geval ze er niet tegen kunnen!

één maand geleden

Kruidvat pure&soft. Gaat het goed, dan het gewone eigen merk van Kruidvat. Gaat bij oudste ook prima. Nu bij 3+ lekt hij wel eens door. Maar ongemak is soms wel goed, motiveert hem richting zindelijkheid.

één maand geleden

Reactie op jhzzee

Dit is mijn eerste kindje maar een vriendin met 2 kindjes adviseerde huggie ...
Dijon mosterd 🤣

één maand geleden

Ik ga eerst de gratis luiers uit de pakketten gebruiken en de luiers die ik van m’n zoontje bewaard heb. Daarna waarschijnlijk over naar de babylove luiers uit Duitsland

één maand geleden

Reactie op BlackFairy

Gebruik al twee jaar die van de etos met woezel en pip. Geweldige luiers en ...
Die is/was in de aanbieding met 40% korting en hebben wij in bulk gehaald!

één maand geleden

Reactie op Ella2025

Die is/was in de aanbieding met 40% korting en hebben wij in bulk gehaald!
Klopt haha! Wij ook 🎉. Ze zijn 9/10x wel in de aanbieding. Dus dat is ook nog eens lekker mee genomen