17 Reacties

10 dagen geleden

Dirkje Flinq Beiden kun je prima maat 50 van kopen. Valt klein maar mooi smal en shirtjes niet kort en breed naar lang en smal.

10 dagen geleden

Noppies vond ik in het begin heel fijn bij mijn 1ste deze valt wel wat kleiner uit maar is verder wel fijn merk en heb zelf veel kleertjes van prenatal en dan voornamelijk overslag kleding in het begin.

9 dagen geleden

Bess valt ook niet breed

9 dagen geleden

Noppies idd. En feetje vind ik ook redelijk klein vallen.

9 dagen geleden

Ik heb hetzelfde, ik maak ook kleine frummeltjes. Genoemde merken inderdaad, en skip Hema. Dat is op zich wel redelijk op maat maar vooral heel breed! Zeeman heeft fijne overslagshirts en pakjes maat 44, maar die zijn niet dik. Ik los het op met een extra vestje, dikkere sokken en een (wollen) dekentje.

9 dagen geleden

Moms & mini's valt ook klein vind ik

9 dagen geleden

C&A valt ook klein. Mijn dochter was ook niet heel groot, maar zat van C&A al snel in 56, terwijl ze van alle andere merken nog 50 droeg.

9 dagen geleden

Kleding van de C&A valt ook heel klein, eigenlijk een hele maat verschil

9 dagen geleden

Ik heb begrepen dat prenatal ook vaak klein valt!

9 dagen geleden

Reactie op 9Anneriek

Ik heb begrepen dat prenatal ook vaak klein valt!
Oh dat vind ik niet. Maar 50 was net zo groot als maat 56 van de Zeeman en Zeeman valt vaak al groot

9 dagen geleden

Bess valt smal, bakkaboe valt smal en ik vond noppies ook wat smaller vallen. Dirkje daarentegen vond ik groot vallen, HEMA ook groot en C&A ook groot. Maar ik lees dat anderen daar anders over denken haha.

9 dagen geleden

Reactie op Woozychris

Bess valt smal, bakkaboe valt smal en ik vond noppies ook wat smaller valle ...
Dirkje groot? Dirkje valt standaard sowieso al 1 maat kleiner. En daarnaast ook nog smal.

9 dagen geleden

Reactie op Woozychris

Bess valt smal, bakkaboe valt smal en ik vond noppies ook wat smaller valle ...
Dirkje valt eerder klein dan groot!

9 dagen geleden

Haha oké bij onze dochter vond ik de maten 50 / 56 van Dirkje groter vallen dan Bess, dat is nu zo’n 3 jaar geleden

9 dagen geleden

Reactie op Woozychris

Haha oké bij onze dochter vond ik de maten 50 / 56 van Dirkje groter vallen ...
Ik heb zelf een winkel met babykleding en verkoop al zo’n 7 jaar Dirkje haha!

9 dagen geleden

Dirkje, name it en bess vind ik allemaal smal vallen

9 dagen geleden

Name It en Z8. Onze eerste woog 2506 gram bij geboorte met 38+5 en maat 50 was nog wat groot in het begin. Maar die twee merkjes kon ze als eerste aan! Rompertjes droeg ze van de prenatal maat 44 met lange mouwen, die sloten mooi aan. En luiers maat 0 van pampers, die past babyborn ook😂. Dit pakje was van z8 maat 56, het verschil tussen de foto’s is 1 maand (kun je zien hoe snel ze groeien). Als ze dan 1 maand in iets te grote kleertjes lopen is dat maar zo. Ook zonde om heel veel aan te schaffen denk ik.. Door haar lichte gewicht had ze wel moeite om zichzelf warm te houden, dus eerste paar weekjes ook altijd dubbele laagjes aan en in een dekentje gewikkeld met een mutsje. In bed 2 kruiken. Hopelijk valt het bij jullie kindje uiteindelijk mee ♥️