6 Reacties

2 maanden geleden

Dan zou ik voor een Braun gaan, die gebruiken de meeste huisartsen ook. Als je kindje ouder wordt zal je ook wel vaker een oorthermometer gebruiken. Dus wat dat betreft is het niet zonde om in een goede thermometer te investeren. Ik zou het nog wel even overleggen met je kraamzorg. Misschien heb je nu een kraamzorg die het wel toestaat dat je het zelf doet. Een oorthermometer is wel echt minder nauwkeurig en kan flink afwijken als je bijvoorbeeld net op een zij hebt geslapen.

2 maanden geleden

Die van Braun gebruiken ze bij de huisartsenpost en in ambulances ook! Die heb ik thuis ook, dus geen een keer rectaal hoeven meten na de vorige bevalling 😊

2 maanden geleden

Reactie op Kristelll

Die van Braun gebruiken ze bij de huisartsenpost en in ambulances ook! Die ...
Is dat deze? :)

2 maanden geleden

Deze zie ik van Braun ook nog staan.. ik ben erg benieuwd 😃 als huisartsen(posten) het ook gebruiken dan zal het wel goed zijn neem ik aan :)

2 maanden geleden

Reactie op Kruumelke

Deze zie ik van Braun ook nog staan.. ik ben erg benieuwd 😃 als huisartsen ...
Het is deze inderdaad!

2 maanden geleden

Ik heb die Braun thermoscan en mijn kraamverzorgster vond die wel prima vorige kraamweek. Ze zei wel dat ze officieel rectaal moet meten maar ze vond ook dat met een temperatuur van 36,5 via het oor wel vast te stellen was dat ik geen koorts had - ze gaf aan alleen bij twijfel of verhoging graag rectaal na te willen meten en dit vond ik een prima afspraak!