6 Reacties

2 maanden geleden

Wij hadden bij de eerste inbakerslaapzak van Meyco. Die kopen we dit keer weer. En dan een stuk of 2. Als je een wast heb je nog een over. En een normale slaapzak hebben we van prenatal. Een winterslaapzak. 🥰

2 maanden geleden

Wij hebben alles van puckababy! 2 stuks per soort. Puckababy piep Puckababy mini Puckababy 4-seizoenen

2 maanden geleden

Paar lakentjes en dekentjes kom je de eerste weken wel mee door. En daarna een slaapzakje van de hema. De oudste had één van ikea, maar volgens hebben ze die niet meer. Overigens lag onze oudste eerst ook wel onder een keuken handdoek, die dekentjes waren zo groooot 😂

2 maanden geleden

Lakens en dekens eerst. Inbakeren is niet altijd nodig, als het wel nodig is bestel ik die van Meyco. Die heb je dan ook zo de volgende dag in huis. Slaapzak koop ik eerst niet. Onze zijn ging met 5 maanden in de Puckababy. Dat wacht ik eerst af

2 maanden geleden

de kleinste maat 50/56 hebben wij maar heel weinig gebruikt ivm dekentje in het begin. Ik had geen speciale inbaker slaapzak, alleen 2 grote hydrofielen, met het idee het is zo bijgekocht als het nodig is. Vanaf maat 62/68 gingen we veel slaapzakken gebruiken, ook op de opvang. Hema, prenatal en zeeman bevielen ons allemaal prima. Onlangs ook de slaapzakken van ter stal ontdekt, die zijn af en toe echt in een mooie aanbieding en wij vinden ze erg fijn.

2 maanden geleden

Wat de anderen zeggen sluit ik mij bij aan: niet van tevoren al kopen, is zonde van je geld. Je baby ligt eerst nog onder een laken met deken in wieg. Dan kan je even je kind leren kennen of hij/zij het nodig heeft ingebakerd te worden of dat dat niet nodig is. Dan kan je daarna besluiten wat je doet en wanneer je aan slaapzakken gaat beginnen