14 Reacties

één maand geleden

Hai, wij zijn fan van dokter Leenarts! De billenzalf en droge huidzalf wordt hier nog steeds gebruikt (zoontje is inmiddels bijna 4) verder hebben we de bodylotion en douchegel/shampoo veel gebruikt van Naïf en eigenlijk ook nog steeds in gebruik😁

één maand geleden

Sudocreme, zinkzalf en een tube cetamacrogol. Iets van een neutrale olie is nog handig mocht je kindje berg krijgen. Al die dure baby zalfjes zijn echt niet nodig!

één maand geleden

Zinkzalf en bepanthen. Zelf ben ik ook fan van aldanex. Dit werkt super goed als je baby kapotte billen heeft.

één maand geleden

Hier dr leenarts billenzalf, werkt hier al 2 jaar fantastisch.

één maand geleden

Dr leenarts, bepanthen en shea butter.

één maand geleden

Sudocreme en evt talkpoeder mochten de billetjes heel erg kapot zijn. Bij echt open wondjes op de billen kun je dan eerst talkpoeder doen en daarna sudocreme erover heen. Bij vochtige wondjes werkt alleen sudocreme namelijk te weinig. Verder zorgen dat je alvast paracetamol in huis hebt voor je kleine. Berg hebben wij zelf nooit behandeld, dat gaat vanzelf over en heeft een kindje geen last van. Verder misschien wat amandelolie voor droge huid.

één maand geleden

Weleda billenbalsem! Die werkte bij ons zoveel beter dan Sudocrem en Bepanthen. Sowieso geen fan van Sudocrem..

één maand geleden

dr. Leenarts en Neutral. En op het gezichtje bij droogheid wat vaseline. Sudocrem werkt hier niet. Zit ook lavendelolie in, ben ik geen fan van.

één maand geleden

Dr, Swaab zinkolie, wondermiddel tegen kapotte billetjes. Zelfs het kdv gebruikt het nu, sinds ze zelf ervaren hebben hoe goed deze crème werkt 🥰

één maand geleden

zink en pure shea butter of frambozen zalf 🫶🏻

één maand geleden

Ik ben fan van de Weleda baby lijn. Gebruik daar de billenbalsem, douchezeep/shampoo, bodycreme, olie en gezichtscreme van

één maand geleden

Iemand die mustella heeft?

één maand geleden

Ik heb bij onze newborn vooral zinkzalf, vaseline gebruikt. Later ook badolie (inoli) en daarna bodylotion/vette zalf/shampoo van naif.

één maand geleden

Zo weinig mogelijk. Als je wat van die gratis pakketten gehaald hebt zat daar vast wel een tester sudocreme en babyshampoo in. Voor borstvoeding is lanoline en evt kokosolie tege spruw wel handig. Maat zou vooral niet op voorhand vanalles in huis halen.