20 Reacties

één maand geleden

Laveen is duur en niet persee beter in mijn ogen als davitamon bijvoorbeeld. Davitamon bij mn zoontje gebruikt, maar ga nu kruidvat eigen merk halen omdat t echt t zelfde is. T enige waar je echt op moet letten is dat t op olie basis is. Water basis wordt zo jong nog afgeraden en heeft vaak een smaakje. Olie basis kunnen ze beter opslaan en niet zomaar uitplassen zoals wel op waterbasis

één maand geleden

Ik raad Laveen heel erg aan. Duurder in aanschaf, maar heb in het begin davitamon gebruikt en daar moest je echt dubbel zoveel druppels geven dan met die van Laveen. Dus je doet er ook twee keer langer mee. En heel vaak 1+1 bij Holland and Barret ook

één maand geleden

Ik kreeg van vrienden davitamon aangeraden. Deze heb ik vandaag besteld bij bol. Is toevallig een dagdeal 😊

één maand geleden

Kruidvat gebruikt bij mijn dochter en nog steeds. Weinig druppels nodig en idd op oliebasis ivm de suikers. Is vaak ook nog eens in de aanbieding terwijl het al goedkoop is. 1 flesje vit K is precies voldoende voor de gehele periode

één maand geleden

Laveen. Ik heb gehoord dat kindjes hier minder krampjes mee ervaren. Of dit echt zo is, geen idee maar ik vind het t proberen waard.

één maand geleden

Reactie op An-95

Kruidvat gebruikt bij mijn dochter en nog steeds. Weinig druppels nodig en ...
Precies dit! Je hebt maar 4 druppels nodig per dag, dus flesje gaat lang mee en de prijs is laag.

één maand geleden

Hier ook vaak Davitamon (bijv in de aanbieding) of Kruidvat merk, en dan op oliebasis, dit nemen ze namelijk beter op.

één maand geleden

Las toevallig dit.

één maand geleden

Mochten er mensen zijn met een pinda allergie in de familie

één maand geleden

Wat vitamine K betreft. Ik raad iedereen aan om Verlosmoeder te volgen op instagram/ youtube!

één maand geleden

Kruidvat oliebasis, zit niets anders in, gaat lang mee en is lekker goedkoop. Er wordt gezegd dat deze wel wat kans geeft op krampjes, maar ik geloof niet in het kunnen voorkomen van alle triggers voor krampjes eigenlijk.

één maand geleden

Vitakruid :)

één maand geleden

Wij gaan voor Vitakruid. Mijn zoontje had super veel krampen van de druppels. Allemaal wel geprobeerd. En Vitakruid en is maar 1 druppel Laveen kreeg hij ook super veel last van. Let wel op dat vitamine d op waterbasis wordt afgeraden onder de 4 maanden.

één maand geleden

Reactie op Lauraelisabeth2024

Vitakruid :)
Ik zou wel oppassen met de Vitakruid Vit K. Hierin zit ook onnodig vitamine K2, wat ook niet getest is op babies. Zou er wel even research over doen.

één maand geleden

Reactie op BlackFairy

Ik zou wel oppassen met de Vitakruid Vit K. Hierin zit ook onnodig vitamine ...
Laveen ook: Laveen: Olive Drops Vitamine D3K2 Ik geef overigens alleen Vitakruid Vitamine D. Aangezien flesvoeding geen Vitamine K nodig is

één maand geleden

Sowieso even goed inlezen over vit K. Zoals verlosmoeder al postte; het wordt preventief gegeven. Wat ik kan opmaken uit verschillende artikelen is dat het in veel gevallen niet écht nodig is. Nog wat aanvullende info: https://www.instagram.com/p/CpXA-czNwQB/?igsh=MTliYnQzajhueDd6cg==

één maand geleden

Reactie op escg

Kruidvat oliebasis, zit niets anders in, gaat lang mee en is lekker goedkoo ...
Wij gebruiken deze bij dochter en gaan dit ook bij zoon gebruiken

één maand geleden

Reactie op Anka38

Sowieso even goed inlezen over vit K. Zoals verlosmoeder al postte; het wor ...
Dat klopt! In ons ziekenhuis doen ze dit niet. Maar zet het voor de zekerheid weer in de bevalwensen

één maand geleden

Deze van vitakruid 😊

één maand geleden

Reactie op BlackFairy

Ik zou wel oppassen met de Vitakruid Vit K. Hierin zit ook onnodig vitamine ...
Dank je voor de tip, ga ik doen!