Laveen is duur en niet persee beter in mijn ogen als davitamon bijvoorbeeld. Davitamon bij mn zoontje gebruikt, maar ga nu kruidvat eigen merk halen omdat t echt t zelfde is. T enige waar je echt op moet letten is dat t op olie basis is. Water basis wordt zo jong nog afgeraden en heeft vaak een smaakje. Olie basis kunnen ze beter opslaan en niet zomaar uitplassen zoals wel op waterbasis
Ik raad Laveen heel erg aan. Duurder in aanschaf, maar heb in het begin davitamon gebruikt en daar moest je echt dubbel zoveel druppels geven dan met die van Laveen. Dus je doet er ook twee keer langer mee. En heel vaak 1+1 bij Holland and Barret ook
Kruidvat gebruikt bij mijn dochter en nog steeds. Weinig druppels nodig en idd op oliebasis ivm de suikers. Is vaak ook nog eens in de aanbieding terwijl het al goedkoop is. 1 flesje vit K is precies voldoende voor de gehele periode
Kruidvat oliebasis, zit niets anders in, gaat lang mee en is lekker goedkoop.
Er wordt gezegd dat deze wel wat kans geeft op krampjes, maar ik geloof niet in het kunnen voorkomen van alle triggers voor krampjes eigenlijk.
Wij gaan voor Vitakruid.
Mijn zoontje had super veel krampen van de druppels. Allemaal wel geprobeerd.
En Vitakruid en is maar 1 druppel
Laveen kreeg hij ook super veel last van.
Let wel op dat vitamine d op waterbasis wordt afgeraden onder de 4 maanden.
Sowieso even goed inlezen over vit K. Zoals verlosmoeder al postte; het wordt preventief gegeven.
Wat ik kan opmaken uit verschillende artikelen is dat het in veel gevallen niet écht nodig is.
Nog wat aanvullende info: https://www.instagram.com/p/CpXA-czNwQB/?igsh=MTliYnQzajhueDd6cg==