48 Reacties

9 uur geleden

Ho, derde moet tweede zijn😂

9 uur geleden

Op dit moment 37 weken: carpaal tunnel syndroom tintelingen in mijn handen + eczeem aan mijn vinger. H A A T het.

8 uur geleden

Ik kan veel kwaaltjes afstrepen, maar de misselijkheid en vermoeidheid die weer terug is sinds het derde trimester is toch wel een fikse tegenvaller

8 uur geleden

De slapeloosheid 🙈

8 uur geleden

Maagzuur!😫

8 uur geleden

Reactie op franhoi

Maagzuur!😫
Vooral leuk als t plotseling midden in de nacht omhoog komt🤢

8 uur geleden

Reactie op Sofie🩷❤️

Vooral leuk als t plotseling midden in de nacht omhoog komt🤢
Dit dus, overdag geen last van.. maar in de nacht. 😩

8 uur geleden

KONTstipatie/aambeien

8 uur geleden

Harde buiken 🥴

8 uur geleden

Nachtelijke voorweeën 😭 en constant maagzuur overgeven

8 uur geleden

De slapeloosheid!

8 uur geleden

Slapeloosheid en harde buiken🥴

8 uur geleden

Sinds week 20 al maagzuur elke avond/ nacht 🤢

8 uur geleden

Lucht in darmen/obstipatie.

8 uur geleden

Vooral de vermoeidheid nu. Had last van maagzuur, maar de omeprazol is echt een life safer.

7 uur geleden

‘s nachts bij wakker worden om te plassen zere heupen en rustelozen benen en handen. Die zere heupen loop ik er dan weer uit begin van de dag. Straalt uit na me rechter bil. Nog meer mensen met dit kwaaltje?

7 uur geleden

Reactie op B-B27

‘s nachts bij wakker worden om te plassen zere heupen en rustelozen benen e ...
Zere heupen herken ik ook heel erg! Als ik te lang op 1 zij lig gaat m’n heup aan die kant pijn doen. Als ik naar de andere kant draai gaat die heup pijn doen, dus lig steeds te draaien… op mn rug of buik liggen gaat ook niet dus dat zijn heerlijke nachten🤪

7 uur geleden

Met stip op 1 was dat maagzuur, maar met omeprazol onder controle. Dan wordt het harde buiken, sinds het tweede trimester. Die beperken me wel erg overdag. En rusteloze benen wanneer ik wil gaan slapen...

7 uur geleden

Ik heb maar 1 kwaaltje: carpaal tunnelsyndroom. Dit uit zich in 's nachts krampende onderarmen & slapende / tintelende handen. Hier wordt ik zo'n 20x wakker van denk ik 😅

7 uur geleden

Reactie op Sofie🩷❤️

Zere heupen herken ik ook heel erg! Als ik te lang op 1 zij lig gaat m’n he ...
Jaaaa precies dit!!! Irritant he!!