Van misselijkheid tot dikke voeten, zwangerschap gaat helaas niet altijd over rozen… zelf heb ik al sinds halverwege/eind derde trimester veel last van bekkenpijn. Absoluut mijn nummer 1 vervelendste kwaal… wat is jullie irritantste kwaal? Brand los!
‘s nachts bij wakker worden om te plassen zere heupen en rustelozen benen e ...
Ja, mijn heupen doen ook veel zeer na er een paar uur op gelegen te hebben. Alsof er een blauwe plek zit of zo.
Het kwaaltje dat ik het meest haat is rugpijn. Ik heb ook echt op meerdere plekken last en wat helpt tegen pijn op de ene plek triggert weer pijn op de andere 😂 heel onhandig dit.
Toch die bekken hoor....
Vooral snachts dat constante "tosti" draaien😂
Nu 35 wk maar al sinds het prille begin al last van die weke bekken.
Mijn buik is ook erg zwaar en lopen is geen grap meer.
Nog max 3 weekjes.
(P.s.: Ik ben nog steeds heel dankbaar voor een gezonde zwangerschap zover! Dat overtreft elk ander kwaaltje maar vervelend zijn ze wel😅)
Restless leggs met stip op 1! En ik heb een hele vervelende pijnlijke/overgevoelige plek onder mijn linkerborst, alsof er een zenuw bekneld zit.. Daardoor kan ik haast geen BH dragen
Restless leggs met stip op 1! En ik heb een hele vervelende pijnlijke/overg ...
Omg, ik heb precies zo’n plek, zelfde klachten en zelfde plek ook! Geen idee wat het is, maar wel heel vervelend… voor de zwangerschap nooit iets raars gevoeld daar