14 Reacties

11 maanden geleden

Ik gebruik in de nacht gewoon YouTube Werkt perfect.

11 maanden geleden

Reactie op M_1986

Ik gebruik in de nacht gewoon YouTube Werkt perfect.
Ja ik ook, maar misschien ligt het ook aan het geluid dat ik kies. Heb jij nog een aan te raden liedje/playlist?

11 maanden geleden

Reactie op denisea_

Ja ik ook, maar misschien ligt het ook aan het geluid dat ik kies. Heb jij ...

11 maanden geleden

Wij gebruikten eerst de app baby+. Daar staan veel verschillende white noise geluiden in. Nu heb ik een zazu white noise apparaat gekocht en dat ding vind ik echt geweldig. Onze kleine wordt er rustig van. Verschillende geluiden en volume kan je goed instellen. En de timer staat standaard op 20 minuten maar je kan het zo installeren dat als je baby geluid maakt of huilt dat het geluid dan direct weer aan springt.

11 maanden geleden

Deze hebben wij! Die is echt perfect!

11 maanden geleden

Moonie beer

11 maanden geleden

Ik heb de Numsy mini. Die kan gewoon echt de hele nacht aan blijven (16 uur non stop max). En als je wil is het ook een nachtlampje maar kan ook zonder licht. En hij is op te hangen aan de kinderwagen voor in een restaurant oid. Ik zou afraden om iets te kopen wat bijvoorbeeld na 30 min of 1 uur automatisch stopt. Ik had dit bij m'n eerste en dan moest ik vaak snachts naar haar kamer om dat ding weer aan te zetten.

11 maanden geleden

https://images.app.goo.gl/iqfX5eo8BvjQgWQt9 Voor 4 euro bij action! Oplaadbaar en zelfs mijn man valt er mee in slaap馃憤

11 maanden geleden

Deze van de action

11 maanden geleden

Moonie beer

11 maanden geleden

Wij hebben numsy mini, werkt perfect!

11 maanden geleden

Ik gebruik de app Lull (wie verzint dit 馃槖) overdag en 鈥榮 nachts een beer van Flow.

11 maanden geleden

Wij gebruikte eerst een afspeellijst op spotify. Omdat ik het niet fijn vond mijn telefoon in haar buurt te hebben. Hebben we nu de numsy shush aangeschaft, zijn we heel tevreden mee.

11 maanden geleden

Bij mijn eerste zoontje werkte een stofzuiger geluid van YouTube perfect. Ons 2de trapt hier niet in. Hij wordt rustig van gewone muziek. Via Juke app heb ik in de avond/nacht sky radio heel zacht aan staan 馃槄.