11 Reacties
3 maanden geleden
Het is een medische echo vooral om mensen nog de kans te geven te aborteren voor 24 weken zwangerschap indien het niet levensvatbaar is. Online lees ik dat hij voor 21 weken plaats moet vinden. Dus zelf zou ik nu zo snel mogelijk bellen en kijken of het kan, want ik vraag me af of dit uberhaupt nog kan als je terug komt. Succes! :)
3 maanden geleden
Als je belt voor een afspraak is het niet zo dat je je direct de volgende morgen om 8u moet melden hé.. er wordt een afspraak in overleg gepland.
Waarom heb je dit eigenlijk niet met je verloskundige overlegd? Ik neem aan dat je niet zo'n lange vakantie last minute boekt.. kon zij jou precies vertellen wat hierin qua termijn handig is ☺️
3 maanden geleden
Ik heb mijn 20 weken echo wat te vroeg gehad. Omdat de planning van ziekenhuis niet goed gepland had.
Onze was met 18+6. Hebben alles goed kunnen zien. Sinds deze echo heb ik geen nieuwe meer gehad.
3 maanden geleden
Ik zou even checken of ze nog zo laat een 20 weken echo doen bij de echoscopist.
De meeste vk doen dit t/m week 20.
En voor jezelf afwegen; mocht er iets uitkomen waar er onderzoeken gedaan moeten worden en/of je de keuze zal moeten maken om het eventueel af te breken en je hebt in je 22e week een echo. Wees je dan bewust dat je dan 1 week de tijd hebt om daar over na te denken….
2 maanden geleden
Hoihoi, ik heb mijn 20 weken echo bij 22+3 weken gehad, vanwege vakantie. Zkh deed echter erg moeilijk tot ik zei dat ze erbij kunnen zetten dat het mijn eigen verantwoordelijkheid is en ik volledig op de hoogte ben van hun zorgen etc! Na overleg met een gynaecoloog die toevallig in de buurt was, werd de afspraak gepland!