7 Reacties

9 dagen geleden

Wij hebben deze en er zitten speciale Chicco hoeslakens bij die passen precies. Matrasje ligt vast op een verhard ingebouwd plankje dus krom trekken gebeurd sws niet snel. Heb er ook weleens een ander merk laken op gehad en dat ging ook prima!

9 dagen geleden

Reactie op BabyCinqo

Wij hebben deze en er zitten speciale Chicco hoeslakens bij die passen prec ...
Oooh top! Ja heb de co sleeper 2e hands dus er zat niks bij verder! Maar dan koop ik gewoon de 80x50 maat!

9 dagen geleden

Heb ook allen de hoes van chicco. Gewoon bij besteld waar het goedkoopst is.😅 belangrijk is dat alles strak ligt in de co sleeper, omdat de baby nig niet kan draaien uit zichzelf

9 dagen geleden

Hebben jullie allemaal ook zo’n houten plank onder het matrasje liggen? Lijkt me niet echt lucht doorlatend maar als ik de plank eruit haal ligt het matrasje niet stevig..

9 dagen geleden

Reactie op emma980110

Hebben jullie allemaal ook zo’n houten plank onder het matrasje liggen? Lij ...
Ja t houten plankje zit aan de onderkant dus het matrasje zelf lucht gewoon!

9 dagen geleden

Hier ook de chicco tweedehands dus zonder originele hoeslakens. Ik heb gewoon een stel via bol gekocht, past prima. En inderdaad met het plankje eronder. Probeer maar eens of je kunt ademen met je gezicht er plat op.

9 dagen geleden

Hier ook de chicco, had wieglakentjes van de hema. Trok wel even krom maar ging dan vanzelf recht dus prima