21 Reacties
één maand geleden
Ja ik ook wel of als ik echt heel rustig zit voel ik de baby ook wel
één maand geleden
Hier ook een rustige baby. Voel ochtend en avond beweging zoals draaien en af toe hikjes. Schoppen voel ik nauwelijks. Placenta voor.
Nog een extra echo laten maken, maar gelukkig alles goed,
één maand geleden
Placenta recht voor liggen. Ik heb een actieve baby die ik constant voel sinds week 16.
Nog 8 weekjes mogen we de kleine man vast houden eindelijk
één maand geleden
Hier precies hetzelfde! Ook placenta voor, voel hem vooral sochtends of savond als ik ga liggen of op de bank zit maar verder van de dag niet echt. Vergeet soms bijna dat ik zwanger ben haha
één maand geleden
Hoever ben je? Ik heb sinds week 17/26 ook altijd gedacht wat een rust namelijk. Maar nu lijkt het wel een feestje daar binnen. Ik krijg wel een tweeling maar vaak gaan ze samen los. Mijn buik gaat alle kanten op 😅 Ben nu 30+1
één maand geleden
Jep, hier ook! Placenta ligt voor. Ik voel de baby het beste als ik in bed lig, soms ook als ik een tijd rustig zit. Als ik ergens mee bezig ben of ik loop voel ik haar nooit! Dat vind ik soms best spannend, maar op echo’s beweegt ze wel gewoon en alles ziet er normaal uit🤷🏼♀️
één maand geleden
Ik heb ook een rustige baby! Placenta aan de bovenkant dus zelfs die kan geen belemmering zijn.. verloskundige gevraagd maar die geeft ook aan dat alle baby’s anders zijn dus daar hou ik me maar aan vast 😅 voel haar ook met name in de avond en als ik rustig op de bank lig. Overdag als ik druk ben vrijwel niet.
één maand geleden
Hier ook een vrij rustig kindje. Placenta ligt achter, dus dat is het niet. De laatste weken voel ik hem wel iets beter, waarschijnlijk omdat hij groter en sterker wordt. Maar hij is nog steeds niet extreem druk, voor mij wel fijn. Kan rustig slapen 😴
één maand geleden
Reactie op Happydogmom95
Hier ook een vrij rustig kindje. Placenta ligt achter, dus dat is het niet. ...
Hoeveel weken ben je nu?
één maand geleden
Reactie op Sabrina1997
Hoeveel weken ben je nu?
Ik ben 32 weken sinds vandaag.
één maand geleden
Eerste kindje was heel rustig, wel had ik de placenta voor liggen. Maar eenmaal uit de buik, is het ook een hele rustige tevreden baby geweest 🥰 nu is mijn tweede kindje totaal anders, is sinds 11/12 weken lekker druk in de buik (ik heb nu wel mijn placenta achter) en de drukte is ook niet meer overgegaan, ik ben nu bijna 33 weken. Ik ben erg benieuwd hoe dit mannetje straks is, als hij eenmaal uit de buik is... 🥰 Zullen de twee broertjes totaal verschillend zijn, of niet? Haha