20 Reacties
16 dagen geleden
Hoeveel weken ben je? Ik heb ook last van menstruatiekrampen echt heftige ook.. ben 35+1
16 dagen geleden
Ik had ze woensdag ochtend ook en was toen 36 weken.
‘s avonds bevallen onverwachts 😅😅
Wil je niet bang maken haha maar had ook die krampen.
Ik hielt ze wel echt bij op en duur hoe lang ze duurde en de pauze er tussen
16 dagen geleden
Reactie op LeonieBostelaar24
Ik had ze woensdag ochtend ook en was toen 36 weken.
‘s avonds bevallen on ...
Haha gefeliciteerd! Ik heb ook het gevoel dat ik elk moment kan bevallen maar ik word morgen 35 weken. Hoop dat in ieder geval nog een week volhou.. maar voelt alsof ik ga bevallen zo een sterk gevoel
16 dagen geleden
Reactie op ssoutje
Precies dit haha, wil ook nog niet bellen maar het voelt echt als weeen en ...
Ben je al een keer vaginaal bevallen? Als je het echt herkent als ontsluitingsweeen zou ik wel aan de bel trekken als ik jou was.
Als je nog niet bevallen bent en je twijfelt of het weeën zijn, dan zijn het hoogstwaarschijnlijk geen weeën
16 dagen geleden
Ik wilde net gaan reageren waarom je de verloskundige nog niet gebeld hebt als je zo sterk het gevoel hebt te gaan bevallen.
Ik zou zeggen: het zekere voor het onzekere nemen en als het niet zo is.. Dan weet je dat ook weer 😉
Ik had bij de 2e ontsluitingsween en zat op 6cm waarbij de verloskundige zei dat dit bevallen was en dat ik dacht dat dat "gerommel" was.
Dus tja, je moet het zelf weten maar hiervoor bestaat de verloskundige..😉
13 dagen geleden
Ja, hier ook! Lijk ook soms door m’n liezen te zakken, heel vervelend. Hier was het een teken dat hoofd vast kwam te zitten in het bekken en dus ingedaald was.
13 dagen geleden
Ik heb het ook gehad. Bij mij was het: Nu gebruik ik iets tegen het maagzuur en is het overgeven verdwenen.