20 Reacties

16 dagen geleden

Hoeveel weken ben je? Ik heb ook last van menstruatiekrampen echt heftige ook.. ben 35+1

16 dagen geleden

Ben 35+3 en ik heb ook wel lichte krampjes in mijn onderbuik zoals het voelt bij menstruatie, maar ik heb nooit erge menstruatiekrampen gehad 😅

16 dagen geleden

Ik had ze woensdag ochtend ook en was toen 36 weken. ‘s avonds bevallen onverwachts 😅😅 Wil je niet bang maken haha maar had ook die krampen. Ik hielt ze wel echt bij op en duur hoe lang ze duurde en de pauze er tussen

16 dagen geleden

Reactie op anissatalh

Hoeveel weken ben je? Ik heb ook last van menstruatiekrampen echt heftige o ...
Ik ben nu 34w+6 dus lopen ongeveer gelijk. Ja echt best veel en in combinatie met overgeven.

16 dagen geleden

Reactie op LeonieBostelaar24

Ik had ze woensdag ochtend ook en was toen 36 weken. ‘s avonds bevallen on ...
Haha gefeliciteerd! Ik heb ook het gevoel dat ik elk moment kan bevallen maar ik word morgen 35 weken. Hoop dat in ieder geval nog een week volhou.. maar voelt alsof ik ga bevallen zo een sterk gevoel

16 dagen geleden

Ik heb het ook sinds zondag. Ben nu 36+5. Echt heel irritant. Hallo voorweeën

16 dagen geleden

Ik heb het ook maar niet het overgeven gelukkig. Ben nu 35+4 😩. De krampen zijn best heftig

16 dagen geleden

Reactie op Nowie1996

Ik heb het ook maar niet het overgeven gelukkig. Ben nu 35+4 😩. De krampen ...
Ja ik heb zelfs moeite met lopen, zit zelfs voorover hele tijd

16 dagen geleden

Reactie op Plofje98

Ik heb het ook sinds zondag. Ben nu 36+5. Echt heel irritant. Hallo voorwee ...
Ja het doet echt pijn die drukkend gevoel beneden, echt vreselijk

16 dagen geleden

Ben benieuwd of iemand de vk heeft gebeld hiervoor? Ik heb het sinds gisteravond 😅 zelf nog niet gebeld bel liever pas als ik zeker weet dat het is begonnen😅

16 dagen geleden

Reactie op ssoutje

Ja het doet echt pijn die drukkend gevoel beneden, echt vreselijk
Precies dit haha, wil ook nog niet bellen maar het voelt echt als weeen en het komt en gaat hele tijd en dan in combinatie met misselijkheid..

16 dagen geleden

Reactie op ssoutje

Precies dit haha, wil ook nog niet bellen maar het voelt echt als weeen en ...
Ben je al een keer vaginaal bevallen? Als je het echt herkent als ontsluitingsweeen zou ik wel aan de bel trekken als ik jou was. Als je nog niet bevallen bent en je twijfelt of het weeën zijn, dan zijn het hoogstwaarschijnlijk geen weeën

16 dagen geleden

Reactie op Plofje98

Ben je al een keer vaginaal bevallen? Als je het echt herkent als ontsluiti ...
Ja ik ben 2 keer vaginaal bevallen, vandaar ook de herkenning begin weeen.

16 dagen geleden

Reactie op ssoutje

Ja ik ben 2 keer vaginaal bevallen, vandaar ook de herkenning begin weeen.
Dan zou ik wel bellen, zeker als je nog maar 34 weken bent

16 dagen geleden

Ik wilde net gaan reageren waarom je de verloskundige nog niet gebeld hebt als je zo sterk het gevoel hebt te gaan bevallen. Ik zou zeggen: het zekere voor het onzekere nemen en als het niet zo is.. Dan weet je dat ook weer 😉 Ik had bij de 2e ontsluitingsween en zat op 6cm waarbij de verloskundige zei dat dit bevallen was en dat ik dacht dat dat "gerommel" was. Dus tja, je moet het zelf weten maar hiervoor bestaat de verloskundige..😉

15 dagen geleden

Hoe gaat het nu?

13 dagen geleden

Reactie op Plofje98

Hoe gaat het nu?
Hey, het gaat nu wel iets beter, krampen zijn niet regelmatig, geef nog wel over en maagzuur ook last van pff hoe gaat het met jou

13 dagen geleden

Ja, hier ook! Lijk ook soms door m’n liezen te zakken, heel vervelend. Hier was het een teken dat hoofd vast kwam te zitten in het bekken en dus ingedaald was.

13 dagen geleden

Reactie op ssoutje

Hey, het gaat nu wel iets beter, krampen zijn niet regelmatig, geef nog wel ...
Ja hier prima, niet echt meer last. Denk dat het hier van het indalen kwam ofzi

13 dagen geleden

Ik heb het ook gehad. Bij mij was het: Nu gebruik ik iets tegen het maagzuur en is het overgeven verdwenen.