8 Reacties

één maand geleden

Wij hebben zelf een cosleeper maar denk eerlijk gezegd dat een wieg net zo makkelijk is. Zal niet veel verschillen. Gewoon doen wat voor jou goed voelt.

één maand geleden

Kan allebei wel, alleen misschien eentje met wielen zodat je het makkelijker kan verplaatsen.

één maand geleden

Ik heb een wieg geprobeerd maar toen vrij snel op een co sleeper overgestapt. Ik had precies dezelfde als die jij mooi vindt. Je moet vrij diep rijken om je baby eruit te tillen. Ik kon dat niet doen vanuit ons bed. Dus dan moet je er al naast gaan staan. Voordeel van cosleeper is dat je de baby er zo in en uit wipt zonder dat je zelf helemaal je bed uit hoeft. Oja en als je een keizersnede hebt gehad is een wieg echt niet handig vanwege het voorover bukken.

één maand geleden

Wij hadden de vorige keer een houten wieg. Ik vind het niets. Ook helemaal niet praktisch. Dit keer toch echt een cosleeper.

één maand geleden

Wij hebben deze in het wit, zijkant kan open en je kunt het vast zetten aan je bed. Hoogte past ook perfect naast mijn bed! Ben er eigenlijk gewoon tevreden over 😀 doe lekker wat goed voelt!

één maand geleden

Ik denk idd ook dat je moet kijken hoe hoog je eigen bed is. Een cosleeper kan je namelijk ook nog in hoogte verstellen

één maand geleden

Reactie op M_1986

Wij hadden de vorige keer een houten wieg. Ik vind het niets. Ook helemaal ...
Eens!

één maand geleden

Het scheelt vooral tillen dat die co sleeper zijkant open kan. Ik zat dan na het voeden snachts in m'n bed te wachten tot m'n dochter op mij in slaap viel en dan moest ik haar heel voorzichtig proberen slapend terug leggen in co sleeper dat ze daar verder zou slapen haha. Dan is het wel echt prettiger zo'n co sleeper. En hier moest in het begin ook regelmatig mijn hand op haar buik oid om haar te laten slapen. Je kan je arm ook wel door de spijlen van zo'n wieg krijgen meestal maar dat zou ik dan ff checken!