17 Reacties

één maand geleden

Als je veel wilt dragen is een dikke jas of ski pakje geen goeie optie. Baby kan dan te snel over verhit raken. De draagzak geld ook als laag. Je kan kijken naar veel laagjes , wollen jasjes , etc

één maand geleden

Ik heb een teddypak gekocht en heb een gevoerde voetenzak waar hij in gaat. Is mijn 2e kindje en deze heb ik de 1e keer ook veel gebruikt.

één maand geleden

Ik heb wel een zwangerschaps winterjas gekocht voor mezelf waar ze onder past. Bij mijn eerste had ik dat niet en vond ik toch minder praktisch. Voor de warmere dagen (voorjaar) heb ik een fleecevest waar ze ook onder past. In de wagen inderdaad een normaal jasje en dan dekentjes.

één maand geleden

Ik heb een skipakje gekocht met een grote rits. Dan kan het kindje mee in de draagzak, maxicosi,...

één maand geleden

Wij doen heel simpel een lekker skipakje aan en dan eronder lange mouwen romper en een truitje, broekje en sokjes. Verder geen dekentje of voetenzak of wat dan ook want dit is dan echt meer dan genoeg maar voor ons lekker makkelijk :)

één maand geleden

Ik vindt deze zoo leuk😍 voor in de maxicosi en wandelwagen. Maar..ook al is het mijn 3de😅, wel eerste winterbaby, zou dit niet snel te warm zijn? Wat is dan handiger, dit of meerdere laagjes?

één maand geleden

Reactie op klaskeb2

Ik vindt deze zoo leuk😍 voor in de maxicosi en wandelwagen. Maar..ook al ...
Als het polyester is, is het -hoe leuk ook- niet de beste optie voor je kindje. 100% wol is het beste voor temperatuur regulatie👌

één maand geleden

Reactie op Isabel de Groot

Als het polyester is, is het -hoe leuk ook- niet de beste optie voor je kin ...
Bedankt voor jou reactie! Het is fleece- dus polyester. Dan ga ik deze niet doen 👍🏻

één maand geleden

Maillot onder broekje aan doen. Warm wollen pakje onder de draagzak lijkt mij prima hoor. Het is immers winter en je houdt de temperatuur toch ook regelmatig even in de gaten. Wel goed opletten dat je binnen het warme pak dan wel direct weer uitdoet of de kleine uit de draagzak haalt.

één maand geleden

Wollen Engel onesie die gebruikte we bij onze eerste dochter ook in de draagzak. En nu straks ook weer, je wilt in laagjes werken en niet te dik aankleden.

één maand geleden

Ik zou zelf niet zo snel echt een jasje/warm pak in een draagzak aan doen, grote kans op oververhitting. Beter gewoon normale kleertjes en als je naar buiten gaat zelf een draagjas oid aan om tegen wind enzo te beschermen. Jouw eigen lichaamswarmte doet dan ook al heel veel.

één maand geleden

Ik heb een teddypakje met oortjes 😍. Verder via via een prachtige zelfgebreide wollen poncho overgenomen met een capuchon en gaten voor de armen. De draagzak wil ik vooral thuis gebruiken denk ik.

één maand geleden

Voor in de draagzak hebben we de engel natur wollen onesie en voor in de kinderwagen hebben we de engel natur wollen jas!

één maand geleden

Voor dragen is een draagjas wel handig in de winter. Maar als je zelf de jas open wilt hebben dan heb je altijd nog speciale dekentjes/jasjes die over de draagzak heen kunnen. (Dikke) jas onder de draagzak is niet idiaal/veilig. Verder doe ik altijd baby zelfde kleding qua warmte of 1 laagje extra dan wij. In de wagen lekker dik teddypakje met dekentje en een doek er half over voor evt wind. En altijd laagjes want dan kun je evt nog wat erbij/af doen.

één maand geleden

Zou vooral voor lekkere wolletjes gaan! Onderlegger, dekentje, onesie.

één maand geleden

Hallo, een skipakje kan perfect. Heb ik bij mijn vorig kindje ook gedaan. 🙂 Het is afhankelijke van wat je graag wil doen met je kindje. 🙂🥰 Je moet kijken dat ze gewoon in dunne kleertjes/ body zijn en zo als altijd goed voelen aan hun halsje om temperatuur te checken. Anders rits wat meer open zetten. Wij wonen naast het bos/ tussen de velden. In de sneeuw/ winter is dit is wel nodig 🙂 Bij warme temperaturen natuurlijk gewoon jasje, laagjes 🙂 Ik heb een actieve peuter die graag in de tuin loopt, door het bos.. ik heb mijn handen daarvoor nodig 🙂 haha Mijn draagzak is van een luchtdoorlatende stof gemaakt van ergobaby. Dekentjes zijn leuk vind ik voor in de buggy, in de stad, rustige wandelingen... Doen we zeker ook 🙂Maar vallen bij actievere wandelingen snel af en zitten in de weg... Beetje afhankelijk van je levensstijl wat je graag wil gebruiken/ makkelijkste is...denk ik. Altijd lichaamstemperatuur checken en meerdere opties meenemen als je met auto/... weggaat.. dan kan je op dat moment bekijken wat het meest geschikt is .... 🙂 Maar iedereen kiest wat het beste aanvoelt 🙂

één maand geleden

Een wollen onesie van Engel Natur was bij onze eerste ideaal, dus ga ik nu weer doen. En het jasje van zelfde merk