15 Reacties
2 maanden geleden
In dat geval zou ik voor een wipstoeltje gaan. Hebben wij bij onze dochter ook gedaan en uiteindelijk lag ze ook regelmatig te slapen als wij gingen eten. Nu bij de tweede wel de keuze gemaakt voor de newbornset, maar wij gebruiken de triptrap daarna ook nog. Maar anders is het een dure investering voor 6 maanden.
2 maanden geleden
Welke kinderstoel heb je dan al aangeschaft? Tripp trapp is niet de enige stoel die een newbornset heeft, wij hebben bijv Kidsmill die heeft dat ook.
2 maanden geleden
Reactie op LeiaO
Pardon, ik had het zo begrepen dat er al een trip trap stond, maar kennelij ...
Nee ik heb een hele andere soort kinderstoel, vandaar mijn vraagje hierzo.
Aangezien een trip trap set best prijzig is. Dacht als meerdere zonder z’n stoeltje het ook redden durf ik het wel aan met een wipstoeltje☺️
2 maanden geleden
Reactie op Hopebaby.
Nee ik heb een hele andere soort kinderstoel, vandaar mijn vraagje hierzo. ...
Ik zou dan zeker geen extra kinderstoel gaan aanschaffen voor zo’n newbornset (ook niet via MP), zo lang zitten ze er toch niet in, dan staat het in de weg en als je pech hebt wilt je kind er überhaupt niet in (vaak genoeg gelezen op dit forum). Lekker voor het wippertje gaan.
2 maanden geleden
Wij hebben wel de triptrap, en voor mijn 1e 2 kinderen ook de newborn set gehad!
Ze hebben er beide uren in door gebracht! Nu bij de 3e ga ik biet eens meer een box aanschaffen! Ik vond die newborn set heerlijk!
Gezellig aan tafel.
En ook als ze wat ouder zijn en rond de 6 maanden gaan wat hapjes gaan eten, zijn ze snel te moe om echt recht op te zitten.
Ik haalde dan het newborn zitje eraf en klikte die ring erop zodat ze recht op haar hapje kon eten, en als ze dan klaar was en wij gingen zelf eten zette ik de newborn er weer op zodat ze daarin lekker kon chillen, maar toch dichtbij is!
We hadden wel ook een wipstoeltje voor boven, die had ik in de badkamer als ik zelf even wou douchen, of wanneer ik m'n make-up aan het doen was ofzo! Zat ze altijd lekker ij de wipstoel erbij 😅
Niet een best advies dus, maar wij maakte dus van de newborn en een wipstoeltje gebruik haha en zo gaan we het nu bij de 3e gewoon weer doen!!🥰