17 Reacties
14 uur geleden
Bedoel je de speenfles? Ja die drinkt onze dochter sochtends zelf in de stoel. Denk nu zo’n 2-3 maanden ofzo. Ze houdt hem zelf vast sinds juli ofzo maar zat dan wel op schoot.
Voor welk stukje zoek je tips?
14 uur geleden
Ik dacht altijd dat het hoorde bij babies. Maar genuanceerd. Bij sommige babies. 😅 Allebei mijn meisjes hebben de fles af en toe aangeraakt tijdens het drinken maar nooit echt zelf vast gehouden. Inmiddels is mijn oudere al 3 en houdt zelfstandig open beker vast. 😅🤭 Alleen had ze nooit de fase - ik wil mijn fles vast houden. 😅👍🤣
13 uur geleden
Reactie op JWildbergh101224
Bij ons deed ze het helemaal zelf vanaf 4 maanden ongeveer
en een normale beker water sinds 11 maanden zelf ongeveer
11 uur geleden
Hier heeft onze dochter een paar maanden zelf gedronken terwijl ze op een kussen lag. Inmiddels is ze er juist weer mee gestopt 😅 ze drinkt een paar slokken, raakt afgeleid en laat de fles dan liggen. Als ik haar vervolgens op schoot zet drinkt ze hem wel helemaal leeg
Ik vind het wel prima. Zoveel flessen krijgt ze niet meer
10 uur geleden
Reactie op Jsjekejen
Mijn beide zoontjes hebben nooit zelf de fles vastgehouden. Hadden daar gee ...
Hier hetzelfde en ik vind het ook heerlijk nog die 2 baby momentjes per dag 🥰
7 uur geleden
Reactie op escg
Ja hij kan het, willen is een tweede. Hij speelt liever met mijn haar.
Dat is hier precies hetzelfde 😅 ze kan het wel maar speelt liever of met mijn haar of met de touwtjes van mijn vest of trui 🥰
4 uur geleden
Mijn dochter was pas ergens 1.5 jaar toen ze dit kon. Terwijl onze zoon het al kon met 11 maanden. Volgens mij vond onze dochter het maar wat gezellig dat geteut samen, terwijl ik een dacht van “nou nu eh…” haha
4 uur geleden
Jaa mijn dochter doet dit al een hele tijd. Drinkfles, fles met rietje en beker!