17 Reacties

14 uur geleden

Bedoel je de speenfles? Ja die drinkt onze dochter sochtends zelf in de stoel. Denk nu zo’n 2-3 maanden ofzo. Ze houdt hem zelf vast sinds juli ofzo maar zat dan wel op schoot. Voor welk stukje zoek je tips?

14 uur geleden

Ik dacht altijd dat het hoorde bij babies. Maar genuanceerd. Bij sommige babies. 😅 Allebei mijn meisjes hebben de fles af en toe aangeraakt tijdens het drinken maar nooit echt zelf vast gehouden. Inmiddels is mijn oudere al 3 en houdt zelfstandig open beker vast. 😅🤭 Alleen had ze nooit de fase - ik wil mijn fles vast houden. 😅👍🤣

14 uur geleden

Haha, dat is net als tijgeren en kruipen. Dat heeft mijn oudere ook overgeslagen en van zit meteen naar cruisen en los lopen gegaan. Ze reguleren zelf wat ze willen leren. 😉👍

14 uur geleden

Gewoon uit de fles met melk? Dat doet ze hier al zelf vanaf 3/4 maanden. Lekker op schoot en de fles geven was er toen al niet meer bij helaas

14 uur geleden

Ja, we geven de fles, ze pakt hem aan en gaat dan zelf op een kussen liggen en drinken 🤣 sinds 7 maanden echt zelf ongeveer

14 uur geleden

Mijn beide zoontjes hebben nooit zelf de fles vastgehouden. Hadden daar geen interesse in. En eerlijk? Ik vond het ook heerlijk om zelf de fles te geven.

14 uur geleden

Bij ons deed ze het helemaal zelf vanaf 4 maanden ongeveer

13 uur geleden

Reactie op JWildbergh101224

Bij ons deed ze het helemaal zelf vanaf 4 maanden ongeveer
en een normale beker water sinds 11 maanden zelf ongeveer

11 uur geleden

Hier heeft onze dochter een paar maanden zelf gedronken terwijl ze op een kussen lag. Inmiddels is ze er juist weer mee gestopt 😅 ze drinkt een paar slokken, raakt afgeleid en laat de fles dan liggen. Als ik haar vervolgens op schoot zet drinkt ze hem wel helemaal leeg Ik vind het wel prima. Zoveel flessen krijgt ze niet meer

10 uur geleden

Hier de speenfles niet maar drinkbeker wel 😅.

10 uur geleden

Reactie op Jsjekejen

Mijn beide zoontjes hebben nooit zelf de fles vastgehouden. Hadden daar gee ...
Hier hetzelfde en ik vind het ook heerlijk nog die 2 baby momentjes per dag 🥰

9 uur geleden

Ja hij kan het, willen is een tweede. Hij speelt liever met mijn haar.

8 uur geleden

Mijn dochter kan dit wel, maar wilt nog lekker een momentje met zijn tweetjes. 🥰 Ze laat hem snel genoeg los haha

7 uur geleden

Reactie op escg

Ja hij kan het, willen is een tweede. Hij speelt liever met mijn haar.
Dat is hier precies hetzelfde 😅 ze kan het wel maar speelt liever of met mijn haar of met de touwtjes van mijn vest of trui 🥰

4 uur geleden

Mijn dochter was pas ergens 1.5 jaar toen ze dit kon. Terwijl onze zoon het al kon met 11 maanden. Volgens mij vond onze dochter het maar wat gezellig dat geteut samen, terwijl ik een dacht van “nou nu eh…” haha

4 uur geleden

Jaa mijn dochter doet dit al een hele tijd. Drinkfles, fles met rietje en beker!

2 uur geleden

Reactie op Mamavan1kindjexx

Jaa mijn dochter doet dit al een hele tijd. Drinkfles, fles met rietje en b ...
Ja hier ook met haar beker en rietjes beker, maar de fles houdt ze maar voor een paar seconden vast 😂