Hoi, ik ben 20 weken zwanger en heb een voorliggende placenta.
Ik heb nog niks gevoeld maar nu dacht ik gisterenavond wel beweging te zien… mijn buik die beweegt van hier naar daar en soms zie ik precies een schopje. Maar ik voel het niet. Zou dit kunnen? Nog iemand ervaring mee?
Hier ook een voorliggende placenta (nu 19 weken zwanger)! Ik voel ook nog helemaal niks van beweging van de baby. Wel kan ik de aderen op mijn buik goed voelen kloppen en daarbij zie ik vaak ook een trilling in mijn buik. Misschien is dit bij jou ook zo?
Het is niet echt een trilling. Meer precies of ze beweegt zich heen en weer ...
Misschien is het dan al wel beweging inderdaad, maar voel je het nog niet vanwege die voorliggende placenta? Als je het niet zeker weet, kun je het altijd even vragen bij je vk!
Ik heb ook een voorliggende placenta. Ik ben nu 18 weken zwanger van de 2de ik voel al een tijdje plopjes onderin de buik en heel af en toe een klein schopje volgende de vk kan dat vanaf 18 weken al wel. Als je zwanger bent van de 2de weet je een beetje wat je moet voelen.
Ik heb ook een voorliggende placenta. Ik ben nu 18 weken zwanger van de 2d ...
Het is mijn eerste kindje dus ik weet niet goed hoe het moet voelen, ik hoor verschillende verhalen, sommigen voelen het nu, en anderen moeten nog enkele weken geduld hebben.
Bij mij ligt de placenta links voor en rechts is dus vrij. Ik zie en voel links nog helemaal niks. Rechts voel en zie ik echt van alles. Ik voelde het eerder dan dat ik het zag. Soms voelt het duidelijk als een schop en soms meer als trillingen. Ben nu 21 weken
Ik ben nu 22 weken en heb de placenta rechts voor. Ik voel de baby voornamelijk bij schaambot, linkse kant van de buik en rond de navel. Ik heb geen beweging gehad tegen de buikwand dat mijn vriend de baby kon voelen. Maar dat komt wel
Jaa precies hetzelfde hier. Nu 20 weken. Bij 16 weken zag ik het ineens en nu sinds deze week voel ik het. Bij de eerste was dat ook zo dus het kan zeker wel. Ik leg ook wel geregeld m’n hand op mn buik en als ik dan alleen ben probeer ik het ook bewust te voelen. 😃