7 Reacties
één maand geleden
Ik had ook supererge rugpijn vooral in bed in de nacht/ochtend. Massage van mijn man en een zwangerschapskussen heeft hier erg geholpen. Sterkte! 🙏
één maand geleden
Je rust pakken! Verschillende houdingen aannemen op een dag. Liggen, zitten, lopen. Niet te lang in de zelfde houding. Bekken fysio zou je kunnen helpen. En een lekkere warme kruik voor in je rug.
één maand geleden
Ik heb heel erg last als ik een bh aan heb, ik heb al express nu een bh zonder beugel enzo maar zodra ik 2/3 uur een bh aan heb gaan mijn ribben zeer doen en mijn boven rug. Ik kan mij dan ook echt geen houding meer aannemen tot ik alles uit doe en even op bed ga liggen dan gaat het na een tijdje weer.
Momenteel heb ik last van mijn midden rug links maar ik weet niet of ik gewoon verkeerd heb gezeten op de bank oid.
één maand geleden
Reactie op xmisuzu
Ik heb heel erg last als ik een bh aan heb, ik heb al express nu een bh zon ...
Sinds een paar wekem geleden gebruik gaan maken van bh tussenstuk, misschien dat dit bij jou kan helpen? Hij zit waarschijnlijk gewoon straks. Ook heb ik soms pijn aanvallen door vastzittende lucht en dan krijg ik ook rugpijn en buikpijn en ik niks zowat. Na het eten niet gaan liggen maar bewegen helpt en niet te zwaar eten. Sterkte met de pijn. Hopelijk vind je snel een oplossing! 🙏