15 Reacties

2 maanden geleden

Hoi. Volgens mij mag dit absoluut niet. Je kan vervangende opdrachten krijgen. Ik zal hier wel even achterna gaan. Misschien staat er iets in je contract over zwangerschap?

2 maanden geleden

Hoi. Dit mag absoluut niet. Ik zou het dan ook weigeren en anders moeten ze je maar laten beoordelen door de bedrijfsarts.

2 maanden geleden

Hoi. Ik werk ook op een laboratorium en heb dit ook gehad. Ik ben naar de bedrijfsarts geweest en die vind het totale onzin, omdat ik nog gewoon fulltime werk. Ze horen vervangend werk aan te bieden en mogen je niet zomaar ziek melden. Je mag me eventueel ook privé berichten :)

2 maanden geleden

Dit mag niet, zij mogen je niet zomaar ziek melden, zover ik weet.

2 maanden geleden

Volgens mij moet er eerst gekeken worden naar passende alternatieve werkzaamheden. Zou hier toch maar even achteraan. Succes !

2 maanden geleden

Jeetje dat kan echt niet. Want als je ziekgemeld staat moet je ook 6 weken van tevoren met verlof terwijl je misschien wel liever tot 4 weken van tevoren wilde doorwerken?

2 maanden geleden

Reactie op Anne47

Jeetje dat kan echt niet. Want als je ziekgemeld staat moet je ook 6 weken ...
Dit klopt zeker! Ik wilde eigenlijk 4 en 12 Ik heb nog genoeg vakantie dagen die op moeten voor december.. Hierbij wilde ik 2 weken voor die 4 weken pakken dus van mijn vakantie dagen.. Maar mijn manager heeft gezegd als ze dit willen doorzetten dat het dan na die 10 weken mogelijk gemaakt moet worden voor je.. Maar dan nog steeds.. mijn manager en ik weten nog steeds van niks omdat de onsite lead maar 1 x in de week langskomt en de vraag is wanneer..

2 maanden geleden

Reactie op Sandyvg

Dit klopt zeker! Ik wilde eigenlijk 4 en 12 Ik heb nog genoeg vakantie da ...
Lastig! Succes, hoop dat jullie eruit komen

2 maanden geleden

Reactie op Anne47

Lastig! Succes, hoop dat jullie eruit komen
Morgen een gesprek.. mij benieuwen

2 maanden geleden