18 Reacties

7 maanden geleden

Ik denk dat ik hem alleen onder zijn nunki lakentje gooi. Wat een bloedhitte krijgen we de komende dagen 🥲🥵

7 maanden geleden

Hier onderbroek van zus aan en dan in een dunne slaapzak😅 ze slaapt niet zonder 🫠

7 maanden geleden

Onze jongere slaapt ook zonder slaapzak, gelukkig. Dus het wordt gewoon uitkleden, vannacht maar in een rompertje (het is heel heet im de slaapkamer en kan de temperatuur niet lager dan 24 graad krijgen. Onze oudere sliep niet goed zonder een slaapzak. Toem hebben we haar in een dunne slaapzak (0.2 TOG) gedaan alleen on een luier. En dat na een lauw badje/douche om te kunnen in slaap vallen. 👍

7 maanden geleden

Hangt van de kamertemperatuur af Bij mij liggen ze met romper en een slaapzak zonder mouwen, is ook niet heel dik (die van de action)

7 maanden geleden

Hier vaak in romper in een hydrofiele slaapzak, ik vind die dingen echt geweldig!

7 maanden geleden

Mijn zoontje slaapt met dit weer ook alleen in een korte romper onder een Nunki-lakentje. De slaapkamer wordt 25 graden en een slaapzak is dan echt te warm.

7 maanden geleden

Ligt eraan hoeveel tog je slaapzak is. Ons zoontje van 6mnd slaapt in de zomerslaapzak van puckababy 0,5tog en heeft er een boxpakje onder. Ligt er ook aan hoe warm het op de slaapkamer is natuurlijk.

7 maanden geleden

Wij hebben een slaapzak van meyco 0.3 tog. Zonder slaapzak komt onze dochter moeilijk in slaap. Ze heeft verder geen dekens over. Wel hebben we een wollen onderlegger (reguleert warmte en kou) en onze dochter voelt altijd aangenaam aan

7 maanden geleden

Ben ik heel raar als ik zeg dat mijn zoon nog nooit een slaapzak heeft gehad? Hij slaapt altijd in zijn rompertje🤦🏻‍♀️

7 maanden geleden

Ben ik heel raar als ik zeg dat mijn zoon nog nooit een slaapzak heeft geha ...
Nee joh🤯. Hoe deed je dit in de winter dan?

7 maanden geleden

Reactie op FlorissanteUnicorn546775

Nee joh🤯. Hoe deed je dit in de winter dan?
Hij is van 11-12. Toen ook gewoon romper en sokken aan. Wel met een dekentje. Nooit bij stilgestaan eigenlijk 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

7 maanden geleden

Ben ik heel raar als ik zeg dat mijn zoon nog nooit een slaapzak heeft geha ...
Dat is niet gek hoor als je laken en deken gebruikt. Hier schopte hij zich bloot vanaf 2 weken oud dus slaapzak moest🤪

7 maanden geleden

Ze heeft gewoon romper, dun slaapzakje (0,3 tog) en Nunki. Het is 22 graden op de kamer.

6 maanden geleden

Wij laten haar ook alleen in haar romper en dun broekje slapen het is bijna 27 graden in haar kamertje

6 maanden geleden

Slaapzak van hydrofiel. 0,5 tog van lodger.

6 maanden geleden

Romper en hydrofiel slaapzak, zonder wil hij niet slapen :)

6 maanden geleden

Yess. Mijn baby heeft vanaf de geboorte alleen met romper geslapen.