8 Reacties

9 maanden geleden

Ik gebruik de zonnebrand van de kruidvat en heb een zonnebril met klittenband bij de Hema gekocht. Mijn kleine kijkt graag rond als we buiten zijn en vind de zon zo fel. Dus lekker met een zonnebril op pad

9 maanden geleden

Nivea roller gebruiken wij hier voor de kids, zonnebril weet ik niet of dat al kan met 3mnd maar een hoedje of petje gebruiken wij (onze jongste is 4mnd)

9 maanden geleden

Drs leenarts!

9 maanden geleden

Voor mijn oudste gebruikte ik t/m 2 jaar la roche posey, die heeft een hele gevoelige huid en kreeg een reactie op de kruidvat variant (op de opvang), nu sinds een jaar gaat ook ambre solair kids sensitive goed, dus die ga ik uitproberen voor de jongste ook een anders weet terug naar la roche posey. Die adviseren kinderartsen vaak ook bij eczeem.

9 maanden geleden

Wij gebruiken incia. Een zonnebrilletje en hoedje gewoon van de HEMA. Zonnebrilletje kan zeker al met 3 maanden, die oogjes kunnen nog niet goed tegen fel zonlicht.

9 maanden geleden

Ik heb zonnebrand van naïf gekocht, maar nog niet gebruikt. We hebben ook al een zonnebril aangeschaft en vandaag kwam zijn zonnepet met zo’n langere achterkant voor de nek binnen (vooral voor straks op vakantie omdat hij dan misschien al een beetje kan zitten, of wanneer hij op z’n buik ligt)

9 maanden geleden

Deze ga ik aanschaffen. Gebruikt vorige zomer bij zoontje met een eczeem gevoelig huidje en het geeft geen waas op zijn huidskleur. Dit is namelijk nog wel eens het geval met andere merken

9 maanden geleden

Zonnebrilletje van izipizi: zijn echt top! Blijven goed zitten