101 Reacties
20 dagen geleden
Ik heb straks een echo (34w)
Ben bang dat onze ook nog verkeerd ligt. Hij ligt niet in stuit en ook niet dwars.. koprol is het enige wat in de buurt komt. Hij ligt elke echo anders en helemaal opgerold.
Ik moest vorige week even langs het ziekenhuis omdat de verloskundige moeite had met z'n hartje vinden en bij het ziekenhuis 2 echo's gehad (eerst een student daarna de arts omdat ze niet wist hoe ze de ligging moest noemen) bij beide echo's lag meneer compleet anders. Mijn buik veranderd ook echt elk moment van vorm. Dikke pestkont daarbinnen.
Maar het voelt nu rustig dus fingers crossed 🙏
19 dagen geleden
Nou 35+6 en mevrouw is omgedraaid en licht ingedaald😍😍 echt een opluchting want ik wil super graag thuis bevalling dus we hebben groen licht 🎊
15 dagen geleden
Onze kleine lag in stuit, vorige week te horen gekregen dat ze zou zijn gedraaid en vandaag weer maar na een controle met de echo lag ze toch écht nog steeds in stuit. Nu aankomende woensdag de versie gepland staan.. hopelijk draait ze voor die tijd nog spontaan en anders hopen we dat de versie lukt 🤞🏼
15 dagen geleden
Ik merk ook dat het nog steeds spannend vind, ze lag bij dr laatste afspraak goed, maar toch heb ik dan van die gedachtes dat ik denk van oh wat als ze weer gaat draaien en verkeerd gaat liggen🙈 de VK zegt met 36 weken dat die kans heel klein is maar vind het toch spannend
15 dagen geleden
Reactie op kirstensuzanne
Ik merk ook dat het nog steeds spannend vind, ze lag bij dr laatste afspraa ...
Dat herken ik! Bij onze kleine hetzelfde. Hij zou nu weer goed moeten liggen, maar dat heeft ie eerder gelegen en toch weer omhoog gekomen en in stuit gaan liggen.
Heb je nog een liggingsecho of is die al geweest?
Fingers crossed 🤞🏼
15 dagen geleden
Reactie op Moosje221
Dat herken ik! Bij onze kleine hetzelfde. Hij zou nu weer goed moeten ligge ...
Ook heel herkenbaar hier! Met 36 weken is de baby naar een soort van hoofdligging gegaan (de gyn zei letterlijk: kind hoe lig jij?!), maar heb ondanks de termijn echt angst dat t gewoon weer terug draait. Voelt ook echt nog niet ingedaald (soms misschien even maar alsof het er telkens weer uit gaat vooral als ik ga liggen) en lijk het soms zelfs overdwars te voelen. Ik snap er helemaal niks meer van; het zou een p94 kind zijn en ik heb een bescheiden buik. Hoe ze het voor elkaar krijgen he....
15 dagen geleden
Reactie op Moosje221
Dat herken ik! Bij onze kleine hetzelfde. Hij zou nu weer goed moeten ligge ...
Nee die heb ik dus de vorige afspraak gehad omdat ze het niet goed kon voelen en ze lag mooi met dr hoofdje beneden. En de VK zei dat de kans heel klein is dat ze nog terug draait omdat ze een beetje in mn bekken lag en steeds minder ruimte heeft natuurlijk. Maar toch spannend! 🫣
15 dagen geleden
Hier hetzelfde! Vorige week met 33 weken lag ze ineens in stuit. 3 weken ervoor lag ze gewoon met dr hoofd naar beneden. Ik merk dat ik er ook wel mee zit of ze nog op tijd gaat draaien. De vk zegt dat het zeker nog mogelijk is rond dit termijn. Volgende week weer een groei/liggingsecho. Ik hoop echt dat ze dan toch gedraaid is. Anders wordt het een versie en ik heb echt alleen maar negatieve verhalen gehoord, dus sta daar niet echt om te springen😅
Ik voel eigenlijk geen verschil met vorige week dus ik heb het vermoeden dat ze nog lekker in stuit ligt...