101 Reacties

14 dagen geleden

Reactie op denisea_

Laat je het weten of het is gelukt en hoe het met jou ging? Die van ons is ...
Doe ik! Dankjewel! 🤎

13 dagen geleden

Week 34 stuit, 35 goed en nu vanmorgen stuit. Vanmiddag was sowieso de planning dat de gynaecoloog belt dus ik denk ook om een versie te bespreken. Heb ook contact gezocht voor het plannen van een moxa behandeling

13 dagen geleden

De versie ging heel soepel, zelfs geen ontspanningsmedicatie nodig gehad voor mijn buikspieren. Dus daar zijn we blij mee. Wel spannend of ze nu niet verder doordraait, omdat het zo soepel ging ;) dan zouden we nog een keer mogen.

13 dagen geleden

Reactie op Mamavtwee

Week 34 stuit, 35 goed en nu vanmorgen stuit. Vanmiddag was sowieso de plan ...
Als je naar youtube gaat kun je al gelijk 3 x of vaker op de dag beginnen met een spinning babies oefeningen

13 dagen geleden

Vorige week lag onze dochter naar beneden, maar nog niet ingedaald. Vandaag echo (37+1), ligt niet in stuit maar dwars. Morgen echo ziekenhuis en evt. Versie afhankelijk van hoe ze ligt.. van daaruit verder zien. Wat een eigenwijze kids kan je krijgen😅

13 dagen geleden

Hier ook een eigenwijze baby.. 34+5 en ze ligt in stuit. Begonnen met de spinning babies oefenen maar heb daarbij erg het idee dat ik m’n buikspieren dan juist heel erg aanspan en ze dus minder ruimte heeft om te kunnen draaien 😅 maar dat ligt vast aan mij.

12 dagen geleden

Ons kleintje is gelukkig goed blijven liggen, we hebben inmiddels weer een echo gehad en hij ligt netjes met z’n hoofd naar beneden ingedaald. Fijn dat dat vanzelf is gegaan, uiteindelijk heb ik spinning babies achterwege gelaten. Succes voor de dames die nog versies hebben of net gehad hebben, hopelijk draaien jullie kindjes ook en blijven ze zo liggen 🙂

12 dagen geleden

Ze is hier van dwarsligging gedraaid naar hoofdligging. Alleen.. ze kan nog draaien want ze is nog niet ingedaald 😮‍💨

12 dagen geleden

Onze baby zijn billen zijn aan t indalen. Maandag een versie. Zit er erg tegenop.

12 dagen geleden

Ik had gisteren te horen gekregen dat de baby weer in stuit lag en dat een versie aan te raden was. Toevallig moest de gynaecoloog mij nog bellen en die vertelde mij ook dat vandaag of morgen eigenlijk een versie gepland moest worden (eigen keus maar wel aan te raden) kon direct terecht; vanmiddag zo gezegd. Ik heb mij voorbereid op helse pijnen aangezien ik alle controles bij de vk ook op z'n minst gevoelig vond maar ik vond het enorm meevallen. Laat ik wel zeggen: het is geen feest maar het voelde voor mij meer als ernstige ongemak dan helse pijn. Nu hopen dat kindje ook inhaalde en blijft liggen🍀🤞🏻

12 dagen geleden

Reactie op denisea_

Laat je het weten of het is gelukt en hoe het met jou ging? Die van ons is ...
Hoe is het bij jou gegaan vanochtend?

12 dagen geleden

Reactie op mm2511

Ze is hier van dwarsligging gedraaid naar hoofdligging. Alleen.. ze kan nog ...
Hier ook. Was vandaag in het ziekenhuis want ze lag bij de vk dwars gisteren. Nu weer in goede positie, maar wordt nu een wekelijkse verrassing tenzij ze echt goed indaalt..

12 dagen geleden

Reactie op Doremifa89

Hier ook. Was vandaag in het ziekenhuis want ze lag bij de vk dwars gistere ...
Wij moeten over twee weken weer heen (37 weken) ben benieuwd 🤨 Vind het maar spannend. Onze andere dochter lag nu al mooi vast in mijn bekken. Deze meid heeft er geen zin in 😛

12 dagen geleden

Reactie op Soof14

Hoe is het bij jou gegaan vanochtend?
Niet doorgegaan aangezien ik precies in de nacht ziek ben geworden en buikgriep heb. Wel geweest voor scan en ctg en inderdaad stuit, kindje verder in goede conditie gelukkig maar ze wilden het nu niet proberen omdat ze toch gaan woelen in mijn buik. Nu beter worden en aansterken en dan mogen we zondag terugkomen 🤞🏼🍀

12 dagen geleden

Reactie op mm2511

Ze is hier van dwarsligging gedraaid naar hoofdligging. Alleen.. ze kan nog ...
Met hoeveel weken is ze uiteindelijk toch toch gedraaid? Ik ben nu 35 weken en nog steeds in stuit. Ga nog week heel hard duimen dus 😅

12 dagen geleden

Reactie op NatasjavdS

Met hoeveel weken is ze uiteindelijk toch toch gedraaid? Ik ben nu 35 weken ...
35 weken. Echo’s daarvoor en ik heb ze om de twee weken allemaal dwars/stuit. Ik hoop dat ze zo blijft liggen.. We moeten 28 nov weer heen.

12 dagen geleden

Reactie op denisea_

Niet doorgegaan aangezien ik precies in de nacht ziek ben geworden en buikg ...
Oh balen zeg. Heel veel beterschap en wel fijn dat het zondag kan. Alvast veel succes!

10 dagen geleden

Reactie op mm2511

Wij moeten over twee weken weer heen (37 weken) ben benieuwd 🤨 Vind het ma ...
Haha die van ons ook niet. Probeer er maar zo rustig mogelijk onder te blijven er is genoeg mogelijk. Zelfs als ik zou gaan bevallen kunnen ze haar evt. Nog draaien.

10 dagen geleden

Reactie op Doremifa89

Haha die van ons ook niet. Probeer er maar zo rustig mogelijk onder te bli ...
Ja idd ik ook. Ik wil geen versie. (Heb trauma bevalling vorige keer gehad, placenta liet niet los, dus ze hebben met 2 man heel hard op mijn buik geduwd, daarom wil ik het niet). Dus word spannend! 😊 maar ook dát komt goed.

8 dagen geleden

Helaas blijkt hier nu met bijna 37 weken een dwarsligger te zijn! Aanstaande woensdag afspraak in het ziekenhuis voor eventueel een versie. Vind het wel spannend en ook erg veel twijfels!