Hallo mama’s
Eind van het jaar nadert en dat betekent ook nieuwe zorgpolis. Welke verzekering hebben jullie nu en gaan jullie deze aanpassen voor volgend jaar (ervan uitgaan dat je in 2024 nog bevalt)
Deze zwangerschap was niet gepland en ik ben niet aanvullend verzekerd.. heb al veel uit eigen zak betaald en zal nog meer zijn straks met de bevalling 🥲🥲 i
Ik wil nu dus een beetje vooruitkijken met wat er nodig zal kunnen zijn qua nazorg en waar ik op kan letten voor een nieuwe verzekering. Oja ik zit nu bij Cz.
First time mom hier dus alle tips zijn welkom 💕
- fysio: ik heb na de bevalling enkele consulten gehad om te checken of ik ...
Jaa het is dus zo stom dat ik het dit jaar nodig heb gehad maar geen aanvullende verzekering heb. Nu twijfel ik dus zo erg om het wel te doen, voor het geval ik toch nog iets ga nodjg hebben
Ik heb het destijds helemaal uitgerekend, bij mijn verzekering waren de maa ...
Ik heb idd ook het gevoel dat ik straks meer betaal dan ‘terugkrijg’ enige waar ik het uit denk te halen is de fysio waar ik nu per halfuur 35 voor heb betaald uit eigen zak
Ik overweeg één stapje terug te gaan in de aanvullende verzekering. Heb bewust gekozen voor extra omdat we bezig waren met zwanger worden (wat dus is gelukt), en ik beval sowieso voor 2025. Even goed kijken of ik die extra zaken nog nodig heb.
Zelf wil ik voor volgend jaar enkel een aantal fysio behandelingen voor de zekerheid en vind het ook wel fijn als een lactatiekundige mee kan kijken indien nodig. Al met al na alles te hebben overwogen en vergelijken kom ik uit bij cz met de basis aanvullende verzekering. Als ik prijs ga vergelijken met wat er in het pakket zit bieden overige verzekeraars dit pas aan in veel duurdere pakketten.