28 Reacties

9 dagen geleden

Reactie op Ann0201

Dat is een flink verschil😅 Als ik het goed heb kom je ook uit de regio Emm ...
Daar is mijn is mijn partner met meer klachten vandaan gekomen. En is voor ons alsnog 20/25 min rijden.

9 dagen geleden

Reactie op jarofsouls

- fysio: ik heb na de bevalling enkele consulten gehad om te checken of ik ...
Jaa het is dus zo stom dat ik het dit jaar nodig heb gehad maar geen aanvullende verzekering heb. Nu twijfel ik dus zo erg om het wel te doen, voor het geval ik toch nog iets ga nodjg hebben

9 dagen geleden

Reactie op kruldraakje24

Bij OHRA kun je heel fijn op elk moment extra pakket aanzetten dat o.a. vee ...
Dit klinkt ideaal!! Ik ga hier naar kijken dankk

9 dagen geleden

Reactie op Pupske2

Ik heb het destijds helemaal uitgerekend, bij mijn verzekering waren de maa ...
Ik heb idd ook het gevoel dat ik straks meer betaal dan ‘terugkrijg’ enige waar ik het uit denk te halen is de fysio waar ik nu per halfuur 35 voor heb betaald uit eigen zak

9 dagen geleden

Ik overweeg één stapje terug te gaan in de aanvullende verzekering. Heb bewust gekozen voor extra omdat we bezig waren met zwanger worden (wat dus is gelukt), en ik beval sowieso voor 2025. Even goed kijken of ik die extra zaken nog nodig heb.

9 dagen geleden

Hier is fysio ook vrij prijzig. 1e keer €52,50 daarna €40 per keer Dus twijfel

6 dagen geleden

Zelf wil ik voor volgend jaar enkel een aantal fysio behandelingen voor de zekerheid en vind het ook wel fijn als een lactatiekundige mee kan kijken indien nodig. Al met al na alles te hebben overwogen en vergelijken kom ik uit bij cz met de basis aanvullende verzekering. Als ik prijs ga vergelijken met wat er in het pakket zit bieden overige verzekeraars dit pas aan in veel duurdere pakketten.