9 Reacties
één dag geleden
Ja ik heb hier sinds gister ook heel erg last van ook soms een steek aan de onderkant k ben donderdag 37 weken zwanger en volgens wat k hoor en lees zijn dit idd indalingsweeen.
Ik heb er vandaag ook heel erg last van gehad 1 was opgehangen meer niet gedaan morgen weer een dag lekker rustig aan doen
één dag geleden
Doet het ook extra pijn als je baby beweegt? Dat had ik namelijk ook en bleek een urineweginfectie te zijn. Dus misschien als het aanhoud even je urine laten checken
één dag geleden
Zo vervelend en herkenbaar ik heb dit de afgelopen 2/3 weken dagelijks en lopen is echt geen pretje meer. Mijn baby is wel al helemaal ingedaald, ligt alleen nog niet vast met haar hoofdje ( vandaag 36weken) en de verloskundige zei vandaag dat ze nog een stukje lager/dieper kan en dat zou dan goed kunnen dat de bevalling dan ook gaat beginnen.
Hier geen blaasontsteking maar hoe voller m’n blaas hoe pijnlijker de steken en indalingsweeen zijn. Dus probeer echt veel te drinken en meer te plassen, helaas dus ook 2 keer per nacht anders word ik wakker van de buikpijn.
één dag geleden
Reactie op BrittLoulou
Doet het ook extra pijn als je baby beweegt? Dat had ik namelijk ook en ble ...
Had je aanhoudende als menstruatieklachten en heelde tijd zeurend gevoel?
Ik heb namelijk sinds vandaag menstruatie achtige pijn en als baby beweegt heb ik echt kramp.. ik denk ook dat ik urineweginfectie heb maar ik heb geen pijn bij plassen of vaak plassen.. dus ik twijfel :(
één dag geleden
Reactie op BrittLoulou
Doet het ook extra pijn als je baby beweegt? Dat had ik namelijk ook en ble ...
Het is niet perse pijn, vooral ongemak. Merk dat als ik beweeg mijn blaas ingeduwt word. Zolang ik wat achterover hang trekt het namelijk ook snel weg.
Wel voel ik de baby echt heel laaaag heen en weer gaan dus ik gok op indaling.
Vandaag weer sinds half 3 beneden en nu wachten tot de peuter wakker word. Gaat weer een lange dag worden samen 🙈 .
Ik laat wel gewoon even urine testen voor de zekerheid (net 2 a 3 week geleden blaasontsteking gehad dus misschien was het niet helemaal weg).