115 Reacties

6 maanden geleden

Reactie op Mama van Jip

Oh wat naar, wat verdrietig. Ik ben 5 weken en paar dagen. Dus nog pril we ...
Ja snap ik hoor. Is ook een spannende tijd! Wanneer heb je je eerste echo?

6 maanden geleden

Reactie op nurse89

Ja snap ik hoor. Is ook een spannende tijd! Wanneer heb je je eerste echo?
Op 8 mei! Dus gelukkig wel al optijd. :) ga jij nu extra naar de vk om te checken?

6 maanden geleden

Hey hoi, gefeliciteerd allemaal! Hier ook zwanger van een 3e kindje. Super spannend! Wij hebben een dochter van 8 en zoon van 3! 💙💖

6 maanden geleden

Reactie op Liv1992

Hey hoi, gefeliciteerd allemaal! Hier ook zwanger van een 3e kindje. Super ...
Welkom! Hoe ver ben je nu en hoe voel je je?

6 maanden geleden

Reactie op Mama van Jip

Op 8 mei! Dus gelukkig wel al optijd. :) ga jij nu extra naar de vk om te ...
Ja ik had eigenlijk vrijdag mijn eerste echo, maar nu mag ik dinsdag.. maar weet nog niet hoelaat want t moet bij een verloskundige in de dienst want ze hebben blijkbaar weinig mensen die een echo kunnen maken.

6 maanden geleden

Reactie op nurse89

Ja ik had eigenlijk vrijdag mijn eerste echo, maar nu mag ik dinsdag.. maar ...
Sowieso al wel vroege echo dus? Wegens je andere miskramen denk ik :( heel veel sterkte. Laat je weten hoe het was?

6 maanden geleden

Reactie op Mama van Jip

Welkom! Hoe ver ben je nu en hoe voel je je?
Dankje🙂 Volgens mij 4.5 vandaag, ik voel me goed. Ik heb alleen hele lage rugpijn en dat herken ik niet van mijn andere zwangerschappen zo in het begin. Hoe ver ben jij en hoe voel je je?

6 maanden geleden

He dames, hier ook zwanger van ons 3e kindje. Niet helemaal meer verwacht, onze dochters zijn al 9 en 5 jaar. We moeten er nog een beetje aan wennen 😊. Ben rond 12 dec uitgerekend als alles goed gaat, voor de meiden ook miskramen gehad dus we wachten het rustig af. Vooral ook benieuwd hoe jullie het praktisch gezien doen qua ruimte in huis, auto etc? Wij willen waarschijnlijk op de zolder gaan slapen zodat de kinderen dan de slaapkamers op de 1e verdieping hebben. En een uitbouw is ook wel wenselijk om wat meer leefruimte te creëren haha. Hoe is dat bij jullie?

6 maanden geleden

Reactie op RosaJuno

He dames, hier ook zwanger van ons 3e kindje. Niet helemaal meer verwacht, ...
Ooh RosaJuno. Hier ook tijd geleden dakkapel laten zetten en toen de 2e geboren is niks meer gebeurd. Hebben bouwdepot aangevraagd en gaan alle klussen doen! Ook boven slapen en de kids beneden! We willen een fietskar kopen en 1 auto eruit en dan grotere auto kopen 🙈 wat een gedoe haha

6 maanden geleden

Hoi ik hier is ook nr 3 onderweg! Ik vind het zo leuk! Eerst was het even wennen om “out of the box” te gaan door het standaard van 2 te passeren .. maar nu kan ik er zo van genieten! Ik heb een dochter van 6 en zoon van 3. Hij gaat bijna naar school als nr 3 komt. Wij gaan flink verbouwen nog voor die tijd .. we hopen dat alles in de huidige auto past met een beetje proppen. Dochter zit op een verhoging zoontje is tegen die tijd ook wat groter.

6 maanden geleden

Reactie op Westland89

Hoi ik hier is ook nr 3 onderweg! Ik vind het zo leuk! Eerst was het even w ...
Wij moeten voor andere auto kijken, onze huidige is echt te klein

6 maanden geleden

Reactie op RosaJuno

Wij gaan ook zelf op zolder slapen zodat de kinderen inderdaad allemaal een eigen slaapkamer hebben op de 1e verdieping, gelukkig is onze zolder al redelijk goed afgewerkt dus we hoeven maar wat kleine aanpassingen te doen. Beneden is onze leefruimte vrij klein met 3 kleine kids maar wij hebben sowieso al in de planning om, hopelijk volgend jaar, te gaan verhuizen naar een iets grotere woning dus voor die periode gaan we het er “gewoon” mee doen.

6 maanden geleden

Reactie op Mama van Jip

Ooh RosaJuno. Hier ook tijd geleden dakkapel laten zetten en toen de 2e geb ...
Haha herkenbaar dus! Wij zijn ook bezig met een bouwdepot en hoop dat we dit jaar nog flink wat kunnen doen. De vraag is welke aannemer heeft tijd. Er zit al 1 dakkapel op en opzich zouden we er nu ook al prima kunnen slapen. Maar als we het dan later nog eens willen doen dan gaat het bijna niet meer. Slim van die fietskar! Mijn man heeft nu net een grotere auto gekocht en voor mij moet ik even kijken wat haalbaar is.. Het is nog wel even een hoop geregel geeft wel een beetje stress 😬

6 maanden geleden

Reactie op Westland89

Hoi ik hier is ook nr 3 onderweg! Ik vind het zo leuk! Eerst was het even w ...
Haha zo herkenbaar! Wij zijn ook even oud zie ik 😊 Maar hier voelde 2 kinderen ook altijd als de norm maar als ik nu om me heen kijk zijn er echt veel gezinnen met 3. Jullie ook nog even flink verbouwen dus haha. We krijgen een druk jaar!

6 maanden geleden

Reactie op MP1992

Wij gaan ook zelf op zolder slapen zodat de kinderen inderdaad allemaal een ...
Ergens wel fijn om te lezen dat iedereen hiermee bezig is en het op deze manier ook doet. En verhuizen is natuurlijk ook een goede optie, wij houden het huizen aanbod ook een beetje in de gaten..

6 maanden geleden

Echt leuk dat er hier een groepje is met zoveel zwanger van een 3e! Voel me tot nu toe nog niet zo erg misselijk deze keer, had ik de vorige keren wel maar hoop dat het zo blijft! 🙏 Onze dochters zijn in jan en feb jarig, en nu deze dan in december. Was altijd al een drukke periode ook met sinterklaas en kerst natuurlijk dus het is wel lekker getimed. 😂

6 maanden geleden

Ik vind het ook leuk dat er meer met 3 kindjes zijn. Is wel echt anders dan de 1e of toch ook de 2e.

6 maanden geleden

Reactie op RosaJuno

Hoi, super leuk gefeliciteerd! Bij ons ook een verrassing, onze oudste dochter wordt ook 9 dit jaar dus flink wennen. Ben heel erg benieuwd hoe ze reageren en hoe het straks is als gezinnetje met 3 kids. Wij hebben praktisch alles voor elkaar, alleen gaat bij ons de oudste naar zolder zodat onze slaapkamer tegenover de kleine zit. En ik ga een bakfiets aanschaffen. Voel jij je verder goed? 💙💖

6 maanden geleden

Reactie op Liv1992

Hoi, super leuk gefeliciteerd! Bij ons ook een verrassing, onze oudste doch ...
Jij ook gefeliciteerd! Ben ook zo benieuwd hoe de kinderen gaan reageren, ze vragen er wel eens naar dus ik denk wel positief! Wij hebben ook getwijfeld of oudste dochter of wij naar zolder maar het is zo’n grote ruimte en dan kan ik ook nog mijn kantoor daar houden. Alleen met de babykamer afstand wel wat lastiger.. Ik voel me eigenlijk nog best goed, vorige zwangerschappen voor mijn gevoel nu meer last van misselijkheid en moeheid maar het kan nog komen haha. Hoe voel jij je?

6 maanden geleden

Hier zwanger van mijn 3de kindje. Ik heb een zoon uit 2015 en een zoon uit 2017. Dus een kleine nakomeling. De jongens zijn onwijs blij ❤️ nu 5+4 weken.