115 Reacties
6 maanden geleden
Reactie op nurse89
Helaas is het (weer) mis.. ik wens jullie allemaal een fijne zwangerschap t ...
Ahh wat ontzettend naar. Heel veel sterkte ❤️
6 maanden geleden
Reactie op nurse89
Helaas is het (weer) mis.. ik wens jullie allemaal een fijne zwangerschap t ...
Sterkte ☹️
6 maanden geleden
Reactie op RosaJuno
Jij ook gefeliciteerd! Ben ook zo benieuwd hoe de kinderen gaan reageren, z ...
Dankje! Ik denk dat ze bij ons ook super positief reageren, onze vrienden/familie zien het totaal niet aankomen verwacht ik . Fijn dat je je goed voelt, ik voel me ook goed heb alleen last van mijn rug. Ik had bij de zwangerschap van mijn dochter ook vrij snel dat ik misselijk was, maar bij mijn zoon helemaal niet. We wachten het af! Wanneer vertel jij het je dochters? Ik twijfel om al na de 8 weken echo te vertellen of pas na 12/13. Heb nu al het gevoel dat ik mijn buik in moet houden🙈
6 maanden geleden
Reactie op Boysmom97
Groeit bij jullie de buik ook zo snel? Ik ben pas 8 weken maar heb al echt ...
Hier nog niet maar ben ook nog maar 6 weken, verwacht wel nu met de 3e dat het nog sneller groot zal worden. Maar heb van mezelf ook al een buikje dus zie dan niet zo goed wanneer die echt groter wordt😂
6 maanden geleden
Reactie op Liv1992
Dankje! Ik denk dat ze bij ons ook super positief reageren, onze vrienden/ ...
Ohh wel vervelend dat je last van je rug hebt! Hier was ik de vorige zwangerschappen erg misselijk maar toe nu toe heel af en toe een vlaag, dus dat is wel een groot verschil! Dacht ook al zou het dan dit keer een jongetje zijn haha. Als we het aan de meiden vertellen dat kunnen ze het niet meer geheim houden 😅 dus we wachten helaas nog wel even. Ik had voor mn jongste dochter een miskraam met 14 weken dus daardoor ook iets voorzichtiger. Al wil je er juist in deze periode ook zo graag met mensen over praten! Wanneer heb jij de eerste echo?
6 maanden geleden
Reactie op RosaJuno
Ohh wel vervelend dat je last van je rug hebt! Hier was ik de vorige zwange ...
Aah ja wie weet dan idd een jongentje! Wij hebben wel een voorgevoel dat we een jongentje krijgen, omdat ik nu dus niet misselijk ben. Maarja aan de andere kant is het ook nog zo pril wie weet voel ik me over een week weer heel anders. Hoe ver ben jij? Ik ben 24 dec uitgerekend en heb de eerste echo 16 mei staan. Snap wel dat je wat langer wacht en voorzichtig bent als je een keer een miskraam hebt gehad, extra spannend dan. Ik wil het het liefst ook aan iedereen vertellen, heb het ook al wel aan mijn zusje, moeder en een vriendin verteld. Toch wel fijn als je gewoon met iemand behalve je partner er over kan praten🙈. De rest gaan we proberen te rekken tot 11 weken, het lijkt zo lang te duren allemaal.
6 maanden geleden
Wij zijn er vandaag achter gekomen dat ik zwanger ben van nummer 5 🙊 4e zwangerschap (mijn eerste zwangerschap was een 2ling) deze zwangerschap was totaal niet gepland, maar wel welkom 🥰 en nu ik aan het idee begin te wennen ben ik er steeds blijer mee.
6 maanden geleden
Reactie op kikkervisje88
Wij zijn er vandaag achter gekomen dat ik zwanger ben van nummer 5 🙊 4e zw ...
Oh wauw gefeliciteerd! Wat een groot gezin! Moeten jullie veel aanpassingen doen met zo een 5e telg erbij?
6 maanden geleden
Reactie op Mama van Jip
Oh wauw gefeliciteerd! Wat een groot gezin! Moeten jullie veel aanpassingen ...
We moeten het eerst nog een beetje laten bezinken, we hebben 4 slaapkamers, dus nu slaapt de 2ling nog samen.. we moeten nog even kijken of we de zolder gaan verbouwen of we voorlopig nog 2 kindjes bij elkaar gaan leggen, zijn opzich wel redelijk grote slaapkamers dus kan ook wel. Maar uiteindelijk niet ideaal als ze groot worden. Kunnen van de zolder nog wel 2 kamertjes maken maar dan moeten we wel een dakkapel plaatsen. Dit wilde we nog even uitstellen maar misschien dat we dit nu wel meteen gaan doen
6 maanden geleden
Reactie op kikkervisje88
We moeten het eerst nog een beetje laten bezinken, we hebben 4 slaapkamers, ...
En vooral hopen dat het er maar 1 is en niet weer een 2ling 😅 ons 2e zoontje was ook een 2 ling maar daar heeft toen 1 kindje het niet van gered, hadden bij de eerste echo wel 2 hartjes zien kloppen maar bij de 12 weken echo was er 1 gestopt 😢