115 Reacties
6 maanden geleden
Reactie op kikkervisje88
En vooral hopen dat het er maar 1 is en niet weer een 2ling 😅 ons 2e zoont ...
Spannend! Wanneer heb je een echo?
6 maanden geleden
Reactie op kikkervisje88
We moeten het eerst nog een beetje laten bezinken, we hebben 4 slaapkamers, ...
Ja snap ik ook wel. Kan me voorstellen dat je hoofd dan ook overtouren draait of valt dat mee?
6 maanden geleden
Reactie op Mama van Jip
Dinsdag, dus nog even spannend 😄
6 maanden geleden
Reactie op Mama van Jip
Ik zie dat jij een 3e verwacht, super leuk 🥰
6 maanden geleden
haii gefeliciteerd!
hier een mama zwanger van ons 3e kindje
zoon van 2020
dochter van 2021
daarbij heb ik nog 2 bonus zonen van 11 en 8 😊
6 maanden geleden
He meiden! Hoe gaat het met jullie? Ik merk dat ik vergeet om hier te reageren maar ik vind het wel heel leuk om contact te hebben met andere mama’s zwanger van hun 3e kindje. Hier nu volgens eigen berekening bijna 9 weken, vrijdag eerste echo dus heel benieuwd!
- edit admin micky -
Deel bericht weggehaald, tegen de gedragsregels
ADMIN
6 maanden geleden
Hi dames,
Oproepen voor WhatsApp groepen zijn niet toegestaan op het forum. Dit omdat we eerder helaas leden hebben gehad die op deze manier werden opgelicht of gestalkt.
Ik heb berichten hierover daarom weggehaald.
Liefs,
Micky
6 maanden geleden
Reactie op Micky | 24baby
Hi dames,
Oproepen voor WhatsApp groepen zijn niet toegestaan op het forum ...
Heel jammer, want eerder heb ik dit ook via dit forum gedaan. Kunnen we wel via persoonlijk bericht hierover iets sturen als we vrienden zijn?
6 maanden geleden
dames ik ben nu 6,5 week ongeveer ,maar mijn buik lijkt ‘s avonds wel 20 weken 😂 hebben jullie dit ook bij de 3e zwangerschap ?
6 maanden geleden
Reactie op anoniempjee
dames ik ben nu 6,5 week ongeveer ,maar mijn buik lijkt ‘s avonds wel 20 w ...
Heb ook een buik als in mijn knoop heb ik nu al het liefst open.. maar ben bang dat dit vooral 💩 is! Weet niet wat deze zwangerschap met mijn darmen wil maar wat een drama 😅… nu 6+2 (volgens eigen berekening)
6 maanden geleden
Haha ja precies , mijn darmen zijn ook erg van slag merk ik. Veel wijde shirts en grote truien aan 😂
6 maanden geleden
Hee meiden! Heads-up vanuit hier, net een goede echo gehad! Hartje klopt en ong 8 weken
6 maanden geleden
Ja klopte inderdaad! Zat tussen 7+4 a 7+5 maar vk dacht dat het wel rond de 8 zou zitten. Mijn apps variëren tussen 7+6 en 8+1. Volgende echo over 3 weken en dan gaat ze nog keer meten en datum prikken:)
6 maanden geleden
Wat leuk, ik heb ook een kindje uit februari 23! En de oudste uit januari 2020. Wij zijnnsuper blij maar vind het ook erg spannend weer, dit wordt als het goed is onze laatste ♡