115 Reacties
6 maanden geleden
Reactie op Westland89
Ik ben verpleegkundige in het ziekenhuis en mijn man werkt als kwaliteit sp ...
Ohja mijn man was hiervoor hovenier. Dat werkte iets simpeler in combinatie. Maar hij is hier veel gelukkig met wat hij doet.
6 maanden geleden
Reactie op Bobo-
Hi!
Ik ben momenteel zwanger van de derde. Ik heb een dochter van 5 jaar. ...
Jeetje kan ik me voorstellen Bobo mijn andere jongens schelen 1jr en 7mnd . Dat was ook aanpoten. Maar scheelt dat je er al 2 groot brengt .:)
6 maanden geleden
Reactie op RosaJuno
Dat is fijn! Hier hele gevoelige borsten maar dat is niet zo’n last. Verder ...
Ja precies zo voel ik me ook😂 hoe oud zijn je kindjes? Jongens/meisjes?
6 maanden geleden
Reactie op kellynoelle
Ja precies zo voel ik me ook😂 hoe oud zijn je kindjes? Jongens/meisjes?
Hier 2 meiden, die zijn al 9 en 5 jaar. Dus echt flink veel leeftijd tussen. Het was niet helemaal verwacht maar heeft ook wel weer veel voordelen. We zijn nu allebei 34 dus het kan ook nog prima!
6 maanden geleden
Reactie op RosaJuno
Dat is fijn! Hier hele gevoelige borsten maar dat is niet zo’n last. Verder ...
Nou ik herken die kortademigheid niet van de eerste 2 , maar heb dat deze zwangerschap heel erg😂. Soms alleen al met bukken dat ik buiten adem ben. 🙈
één maand geleden
Hey dames , ik ben nu 6 maanden van de 3e. Ik merk dat ik heel veel harde buiken heb de laatste 2 weken. Hebben jullie dit ook meer vergeleken de andere 2 ?
één maand geleden
Reactie op anoniempjee
Hey dames , ik ben nu 6 maanden van de 3e. Ik merk dat ik heel veel harde ...
Heee hier ook onze derde en ja veel harde buiken , ook hier. Ik heb ze toevallig wel geregeld naar school of naar de peuterspeelzaal, wat ook heel veel scheelt! Doseren van taken in huis is bij mij de uitkomst , en rusten als niet wil… maar ja ontkomen doe je ook niet