28 Reacties
茅茅n maand geleden
Reactie op Anneliesje88
Hallo allemaal
Ik had een vraagje.mogen jullie na je GB gewoon bevallen in ...
Je zou ip zelf mogen kiezen. Ze hebben mij verteld dat het handiger is om het ziekenhuis te kiezen waar je ook geopereerd bent, omdat de lijntjes korter zijn op het moment je klachten krijgt die niet meteen door de zwangerschap te verklaren zijn. Dan kan de chirurg meteen meekijken. Ik vind dat wel een prettig idee, al was het voor mij een makkelijke keuze omdat het tevens het dichtstbijzijnde ziekenhuis is.
茅茅n maand geleden
Reactie op kel85ly
Je zou ip zelf mogen kiezen. Ze hebben mij verteld dat het handiger is om h ...
Dit verhaal had ik idd ook gehoord. Voor mij is dat dan iets verder weg , maar dat geeft niks..heb 21-10 gesprek met de gyn ivm geplande keizersnee.
Zal het haar ook eens vragen:)
茅茅n maand geleden
Reactie op Anneliesje88
Dit verhaal had ik idd ook gehoord. Voor mij is dat dan iets verder weg , m ...
Ik herken dit ook niet ben ik 2018 geholpen en ben in 2023 bevallen van onze dochter en ik hoefte echt niet in het zelfde ziekenhuis te bevallen wel kreeg ik om de 8weken een extra controle omtrent de waardes van de vitamines maar verder kon ik kiezen welk ziekenhuis ik zelf wou
茅茅n maand geleden
Reactie op Marnet2013
Ik herken dit ook niet ben ik 2018 geholpen en ben in 2023 bevallen van onz ...
Precies dit geldt ook voor mij. Het ziekenhuis waarin ik geopereerd ben ligt op ruim een uur afstand. Het ziekenhuis waar ik ga bevallen op n kwartiertje. Er is gelukkig fijne overdracht door de beide ziekenhuizen en het ziekenhuis waar ik geopereerd ben houdt zich beschikbaar voor het geval er complicaties zijn.
茅茅n maand geleden
Reactie op WvdLag
Precies dit geldt ook voor mij. Het ziekenhuis waarin ik geopereerd ben lig ...
Ja precies dat is bij mij dus precies hetzelfde alleen liggen beide ziekenhuizen iets 30 minuten uit elkaar