175 Reacties

één maand geleden

Heeeii! Hier ook zwanger van de 2e en ook gister achter gekomen! Vandaag een CB digitale test gedaan en daar stond 2-3 weken zwanger 🥳 super blij! Maar merk ook wel dat ik toch wat angstig ben met gaat het allemaal wel goed ? Een 2e lijkt me juist heerlijk ook voor de eerste.. uiteindelijk kunnen ze ook lekker met elkaar spelen en bezighouden dus ik ben enorm benieuwt! Wanneer is jou uitgerekende datum? Ik schat de mijne op 25/26 december 🎄

één maand geleden

Hey! Ook de tweede hier. En jongens wat vind ik het spannend.. de eerste is net 2 als ik uitgerekend ben. Ben zo bang dat we midden in de peuterpuberteit zitten en dan een kleine erbij. En vooral die aandacht verdelen, mega spannend. Mijn eerste en ik zijn echt helemaal gefocust op elkaar. Voor nu prima maar ik kan me niet voorstellen dat ik bij een 2e ook zo veel tijd kan inleveren. Anyway, ik heb er kei zin aan!

één maand geleden

Hallo! Ik ben ook zwanger van de 2de. Vind het echt super spannend of het wel goed blijft gaan. In Jan wordt onze kleine alweer 3. Hij is erg op mij gericht dus ben heel benieuwd hoe dat gaat. Op de opvang wil jij altijd helpen met de babies. Flesje vasthouden. Even aaien. Dus ben echt heel benieuwd hoe dat gaat! Kan niet wachten tot hij grote broer is!

één maand geleden

Hi! Gefeliciteerd allemaal! Wij zijn er ook gister achtergekomen dat ik zwanger ben van ons tweede kindje. Echt heel onverwachts dus ik merk dat ik het nog even moet laten landen haha. Eerste kindje is net 8 maanden. Ik vind het wel heel leuk zo dicht op elkaar maar ook spannend. Vorige keer was ik erg misselijk, nu gelukkig (nog) niet. Dat lijkt me zo moeilijk nu met een kindje, hele dag ziek zijn zit er niet meer in hihi

één maand geleden

Hee! Hier ook de 2e! Ook nog even in shock van dit nieuws, onze kleine meid is nog maar 9 maanden. Ik heb er wel heel veel zij in , maar net als jij heel spannend. Vooral als je dadelijk in het 3e trimester zit en je bent alleen thuis met zo'n kleintje. Ik hoop zo dat ze dan al kan lopen 🙈!! Anders weet ik niet hoe ik alles ga managen hoor

één maand geleden

Ben ook benieuwd naar de uitgerekende datum, dat is nu nav mijn laatste menstruatie 18 december. Lekker tussen sinterklaas en kerst in😅. Hebben jullie al enig idee van je uitgerekende datum?

één maand geleden

Reactie op BABYAUG29

Ben ook benieuwd naar de uitgerekende datum, dat is nu nav mijn laatste men ...
Ik zou het echt niet weten, mijn cyclus was zo op z'n kop. Laatste keer ongesteld geweest in januari. Dus ik kan alleen uitgaan van die weekindicator test. Die gaf afgelopen maandag 2-3 aan. Dus verloskundige heeft het tussen de 4 en 5 weken aangehouden voor nu. En dan kom je op 21 december 😊 ik heb 8 mei pas de eerste echo, dan zullen we vast meer weten. Wanneer hebben jullie de eerste echo?

één maand geleden

Gefeliciteerd allemaal! Ik heb mijn eerste echo 26 april al dan ben ik 5+5. Lekker vroeg en verwacht nog niet veel te zien maar moeten wel zeker weten dat het deze keer op de goede plek zit. In augustus Bbz gehad en is mijn eileider verwijderd. Wil dus graag vroeg weten of het goed zit zodat we er optijd bij kunnen zijn als het niet goed zit en mijn laatste eileider kunnen sparen.

één maand geleden

Hier ook zwanger van de 2e. Ik zou ongeveer 19 december uitgerekend zijn, maandje later wordt mijn zoontje dan alweer 4. Ik vind het zo spannend, de kleine hangt onwijs erg aan mij dus ben erg benieuwd hoe dat gaat straks.

één maand geleden

Reactie op giraffie

Heeeii! Hier ook zwanger van de 2e en ook gister achter gekomen! Vandaag ee ...
Gefeliciteerd!! Hier rond 24 dec. De eerste is van 29 december dus ben een beetje angstig dat ze straks een verjaardag moeten delen🫣 idd wel heel erg leuk dat ze dan elkaar hebben. Maar mijn eerste zit nu echt in een fase van alles is van hem en niks delen en heel jaloers, maar goed we hebben nog even de tijd haha. Hoe voelen jullie je? Last van kwaaltjes of nog goed?

één maand geleden

Reactie op Lizz199302

Hier ook zwanger van de 2e. Ik zou ongeveer 19 december uitgerekend zijn, ...
Ahhh dat lijktme wel een fijne timing! De eerste naar de basisschool wanneer de tweede komt!

één maand geleden

Reactie op BABYAUG29

Ben ook benieuwd naar de uitgerekende datum, dat is nu nav mijn laatste men ...
Ik heb ovulatietesten gedaan dus vrij zeker van de conceptie, ik denk zelf 24 december. Maar dat is nog even afwachten. Ik ben nu op zoek naar een verloskundige, zo lastig kiezen vind ik dat!

één maand geleden

Hoi hoi. Ik ben ook zwanger van de 2e. 6+5 inmiddels. Rond 8 december uitgerekend. Gisteren eerste vroege echo gehad.

één maand geleden

Hey ladies, afgelopen zondag er achter gekomen dat ik ook zwanger ben van de 2e. Totaal onverwachts maar wel heel welkom. Moet zeggen dat ik nog wel steeds een beetje in shock ben. Het voelt nog zo onwerkelijk. Heel benieuwd naar de 1e echo. Ik verwacht ongeveer 5 weken te zijn. Liefs

één maand geleden

Hi, Hier ook zwanger van de 2e. Rond 8 dec uitgerekend en mijn oudste is dan net 2 maanden 7. Zo benieuwd hoe ze het gaat vinden, is heel erg op mijn gericht.

één maand geleden

Reactie op Lizz199302

Hier ook zwanger van de 2e. Ik zou ongeveer 19 december uitgerekend zijn, ...
Hii! Ik ben ook zwanger van de 2de en ook 19 december uitgerekend. Ons zoontje wordt in maart 4 jaar! Ben zo benieuwd hoe hij het gaat vinden

één maand geleden

Reactie op BABYAUG29

Hi! Gefeliciteerd allemaal! Wij zijn er ook gister achtergekomen dat ik zwa ...
Hee! Mijn eerste kindje is 7 maanden en ik moest het ook echt even laten landen. Ik vind het super leuk maar ook zo spannend om straks 2 under 2 te hebben.. En indd, nu kunnen we niet echt uitzieken of hele dag in bed liggen haha. Dat is ook weer even wennen allemaal.

één maand geleden

Hi. Ik ben nu 6 weken.. heb al een kindje van 2. Die zal 3 jaar zijn als de baby 🤞🤞🤞 er is. Ben zelf via ivf icsi zwanger geworden. Was erg overtuigd dat het niet was gelukt maar toch wel een streepje en symptomen. Maandag mag ik naar het ziekenhuis voor de echo. Op dit moment kan ik nog niet genieten van de zwangerschap. Heb veel zorgen hoe ik alles straks ga regelen🫣

één maand geleden

Reactie op madelief09

Hi. Ik ben nu 6 weken.. heb al een kindje van 2. Die zal 3 jaar zijn als d ...
Same! Voelt zo onwerkelijk he... heel veel stress hoe alles straks moet. Ook qua huis

één maand geleden

Reactie op BintBladi

Hee! Mijn eerste kindje is 7 maanden en ik moest het ook echt even laten la ...
Hier precies hetzelfde. Tot de echo gaat het hier nog echt niet landen. 2 of 2 jaar… Wat gaan wij een nachtwerk hebben 😂