420 Reacties

7 maanden geleden

Reactie op ChristinaLCM

Hier precies hetzelfde. Tot de echo gaat het hier nog echt niet landen. 2 o ...
Onder*

7 maanden geleden

Gefeliciteerd allemaal! Hier ook de tweede op komst. Mijn eerste kindje is nu 1 jaar. Zijn zo benieuwd hoe zij erop gaat reageren 🥰 maandag hebben wij de eerste echo 🤞🏼🤞🏼

7 maanden geleden

Reactie op BintBladi

Hee! Mijn eerste kindje is 7 maanden en ik moest het ook echt even laten la ...
Hihi ook lekker dicht op elkaar! Ik vind het vooral heel leuk, en inderdaad two under two haha. Ik geef nu nog borstvoeding maar heb het idee dat sinds een paar dagen mn productie wat minder is.. misschien goed moment of te gaan afbouwen. Herken jij dit toevallig ook?

7 maanden geleden

ik heb een zoontje van 2 , die is van november dus is 3 als de baby geboren word 🥰 ben ook echt benieuwd hoe hij reageert! hij is wel heel erg zorgzaam.

7 maanden geleden

Reactie op ChristinaLCM

Hier precies hetzelfde. Tot de echo gaat het hier nog echt niet landen. 2 o ...
Pff, wij gaan aankomende jaren niet tot zelden goed slapen haha. Mijn eerste kind is een huil baby en een ontzettend slechte slaper. Dus ik hou m’n hart vast 😭

7 maanden geleden

Reactie op BABYAUG29

Hihi ook lekker dicht op elkaar! Ik vind het vooral heel leuk, en inderdaad ...
Ja, ik vind het indd ook leuk! Lijkt me vooral voor de kindjes leuk, zo’n klein leeftijdsverschil. En ik ben sinds kort gestopt met borstvoeding, m’n productie begon ook achteruit te gaan en uiteindelijk ben ik toen gaan afbouwen. Nu inmiddels net een maandje gestopt.

7 maanden geleden

Reactie op BintBladi

Ja, ik vind het indd ook leuk! Lijkt me vooral voor de kindjes leuk, zo’n k ...
Wat goed getimed! Ik heb van de week een pak kv gekocht dus ik ga denk ik vanaf morgen 1 voeding kv doen en dan langzaam afbouwen. Ook wel fijn idee dat m’n borsten even pauze hebben haha

7 maanden geleden

Reactie op mamavanr33

ik heb een zoontje van 2 , die is van november dus is 3 als de baby geboren ...
Wat toevallig, mijn zoontje wordt ook in november 3! Ben als alles goed gaat rond 18 december uitgerekend van nr 2 😄

7 maanden geleden

Reactie op Sas-91

Wat toevallig, mijn zoontje wordt ook in november 3! Ben als alles goed gaa ...
toevallig!! ik 16 december ongeveer en mn zoontje is jarig op 25 november ☺️

7 maanden geleden

Reactie op Pam177

Hii! Ik ben ook zwanger van de 2de en ook 19 december uitgerekend. Ons zoon ...
Oh wat toevallig! Ik ben ook zo benieuwd. Heb jij kleine kinderen in de buurt verder?
In december bevallen van mijn zoontje, vandaag weer een positieve zwangerschapstest! Aan de ene kant heel blij/gezegd en en gelukkig aan de andere kant ook vol met vragen/twijfels en angst 🩵💞

7 maanden geleden

Hier ook zwanger van de tweede. Nu 1 dochtertje van 17 maanden. Ze zegt al de hele dag baby buik (ze snapt er natuurlijk verder niks van). Volgens eigen berekening ben ik rond 12 dec uitgerekend 😊 kan echt niet wachten op nog een tweede druktemaker!

7 maanden geleden

Ik ben ook zwanger van de 2e! Mijn zoontje wordt in oktober 4 en ik ben +- 4/5/6 december uitgerekend. Nu 7 weken zwanger. De eerste echo vorige gehad met kloppend hartje dus het nieuws is wel echt aan het indalen nu! Benieuwd wat ons zoontje er van gaat vinden! Hij is dol op baby’s tegenwoordig dus ik kan niet wachten hem te gaan vertellen dat hij grote broer gaat worden!

7 maanden geleden

Mijn dochter word begin november 3 en ben als goed is begin december uitgerekend .. word een drukke maand met al die feestdagen haha Maar heel leuk natuurlijk 🥰

7 maanden geleden

Help! Ik heb sinds vanmiddag licht roze bloedverlies, het maakt mij zo bang en verdrietig. Verloskundige gebeld en dit is nog geen reden tot paniek, moeten nu afwachten wat er gaat gebeuren. Maandag eerste echo, gelukkig om 9:00 uur al. Hebben jullie hier ervaring mee? Bij mijn eerste zwangerschap had ik dit helemaal niet. Ik kan niks anders dan huilen 😭

7 maanden geleden

Reactie op SH28

Help! Ik heb sinds vanmiddag licht roze bloedverlies, het maakt mij zo bang ...
Aaaah ! Ik snap je gevoel maar ligt bloedverlies is heel normaal in het begin van de zwangerschap. Ik heb dat ook gehad met deze zwangerschap , en hoor heel veel om me heen dat mensen dat gehad hebben

7 maanden geleden

Hier ook zwanger van de tweede! Rond 20dec uitgerekend en mijn zoontje wordt in augustus 2! Was al eerder zwanger dan zou er precies 2 jaar tussen zitten maar dat werd helaas een miskraam.. spannende weken nu!!

7 maanden geleden

Reactie op Amyyx

Aaaah ! Ik snap je gevoel maar ligt bloedverlies is heel normaal in het beg ...
Hmm oké dat stelt iets gerust maar kan het nog innesteling zijn met 7 weken ?

7 maanden geleden

Reactie op SH28

Hmm oké dat stelt iets gerust maar kan het nog innesteling zijn met 7 weken ...
Jaa, in de eerste fase is het normaal . Vooral na seks of als je ontlasting heb gehad.. maar het blijft natuurlijk in je hoofd zitten

7 maanden geleden

Reactie op Amyyx

Jaa, in de eerste fase is het normaal . Vooral na seks of als je ontlasting ...
Ja ben echt bang, hopelijk is het snel maandag 🍀