420 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op ChristinaLCM
Hier precies hetzelfde. Tot de echo gaat het hier nog echt niet landen. 2 o ...
Onder*
7 maanden geleden
Reactie op BintBladi
Hee! Mijn eerste kindje is 7 maanden en ik moest het ook echt even laten la ...
Hihi ook lekker dicht op elkaar! Ik vind het vooral heel leuk, en inderdaad two under two haha. Ik geef nu nog borstvoeding maar heb het idee dat sinds een paar dagen mn productie wat minder is.. misschien goed moment of te gaan afbouwen. Herken jij dit toevallig ook?
7 maanden geleden
ik heb een zoontje van 2 , die is van november dus is 3 als de baby geboren word 🥰 ben ook echt benieuwd hoe hij reageert! hij is wel heel erg zorgzaam.
7 maanden geleden
Reactie op BABYAUG29
Hihi ook lekker dicht op elkaar! Ik vind het vooral heel leuk, en inderdaad ...
Ja, ik vind het indd ook leuk! Lijkt me vooral voor de kindjes leuk, zo’n klein leeftijdsverschil. En ik ben sinds kort gestopt met borstvoeding, m’n productie begon ook achteruit te gaan en uiteindelijk ben ik toen gaan afbouwen. Nu inmiddels net een maandje gestopt.
7 maanden geleden
Reactie op BintBladi
Ja, ik vind het indd ook leuk! Lijkt me vooral voor de kindjes leuk, zo’n k ...
Wat goed getimed! Ik heb van de week een pak kv gekocht dus ik ga denk ik vanaf morgen 1 voeding kv doen en dan langzaam afbouwen. Ook wel fijn idee dat m’n borsten even pauze hebben haha
7 maanden geleden
Reactie op Sas-91
Wat toevallig, mijn zoontje wordt ook in november 3! Ben als alles goed gaa ...
toevallig!! ik 16 december ongeveer en mn zoontje is jarig op 25 november ☺️
7 maanden geleden
Reactie op Pam177
Hii! Ik ben ook zwanger van de 2de en ook 19 december uitgerekend. Ons zoon ...
Oh wat toevallig! Ik ben ook zo benieuwd. Heb jij kleine kinderen in de buurt verder?
7 maanden geleden
In december bevallen van mijn zoontje, vandaag weer een positieve zwangerschapstest! Aan de ene kant heel blij/gezegd en en gelukkig aan de andere kant ook vol met vragen/twijfels en angst 🩵💞
7 maanden geleden
Ik ben ook zwanger van de 2e! Mijn zoontje wordt in oktober 4 en ik ben +- 4/5/6 december uitgerekend.
Nu 7 weken zwanger. De eerste echo vorige gehad met kloppend hartje dus het nieuws is wel echt aan het indalen nu!
Benieuwd wat ons zoontje er van gaat vinden! Hij is dol op baby’s tegenwoordig dus ik kan niet wachten hem te gaan vertellen dat hij grote broer gaat worden!
7 maanden geleden
Help! Ik heb sinds vanmiddag licht roze bloedverlies, het maakt mij zo bang en verdrietig. Verloskundige gebeld en dit is nog geen reden tot paniek, moeten nu afwachten wat er gaat gebeuren. Maandag eerste echo, gelukkig om 9:00 uur al. Hebben jullie hier ervaring mee? Bij mijn eerste zwangerschap had ik dit helemaal niet. Ik kan niks anders dan huilen 😭
7 maanden geleden
Reactie op SH28
Help! Ik heb sinds vanmiddag licht roze bloedverlies, het maakt mij zo bang ...
Aaaah ! Ik snap je gevoel maar ligt bloedverlies is heel normaal in het begin van de zwangerschap. Ik heb dat ook gehad met deze zwangerschap , en hoor heel veel om me heen dat mensen dat gehad hebben