420 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op SH28
Hmm oké dat stelt iets gerust maar kan het nog innesteling zijn met 7 weken ...
Er kan ook een vaatje geknapt zijn oid! Het hoeft echt niks te betekenen… maar ik snap je stress wel heel goed. Sterkte!
7 maanden geleden
Goedemorgen dames! Hoe voelen jullie je? Hier begint de vermoeidheid en misselijkheid wel toe te nemen. Ik vraag me af of dit echt door de zwangerschap komt of dat het meer ‘mentaal’ is omdat ik dit in m’n eerste zwangerschap ook heel erg had. Ik probeer steeds kleine beetjes te eten om de misselijkheid voor te zijn. Verder voel ik me super, zit echt op een soort roze wolk door de zwangerschap. Ik hoop snel een goede echo want kan bijna m’n mond niet houden tegen de omgeving🤭🤭
7 maanden geleden
Reactie op SH28
Dankjewel voor je berichtje, de verloskundige zei dat inderdaad ook dat dat ...
Hmm de innesteling weet ik niet hoor, volgens mij duurt dat maximaal een dag. Maar door alle lichamelijke veranderingen is het down under gewoon wat gevoeliger en knapt er sneller een vaatje, of bijv door seks kan je ook een beetje bloeden. Zolang het niet heel veel is zal het vast meevallen!
7 maanden geleden
Hier ook zwanger van de tweede onze eerste wordt in juli 2 en zouden eigenlijk in juli nu ook onze tweede verwachten alleen is dit eind december vorig jaar in een miskraam uitgelopen nu dus opnieuw zwanger en uitgerekend rond 10 december volgende week zaterdag de eerste echo! Hopelijk gaan we een mooi kloppend hartje zien! 🌈
7 maanden geleden
Goedemorgen,
Hier ook zwanger van een tweede kindje! Ik kon niet meer wachten en afgelopen woensdag een vroege echo laten maken met 6+2 en een heel mooi kloppend hartje te zien❤️ ik ben rond 8 december uitgerekend en onze dochter is dan 1 jaar en 8 maanden! Zo spannend maar ook zo mooi weer🤩
7 maanden geleden
Hi! Ik ben ook zwanger van de tweede, mijn dochter wordt in juli 2 jaar. Na een miskraam in februari weer snel zwanger geraakt, en deze zwangerschap voelt veel beter (wat dat ook mag betekenen). Mijn broeken zitten nu al zo strak, terwijl ik nog maar 5 weken ben!
4 mei de eerste echo, hoop zo dat alles goed mag gaan 🍀.
7 maanden geleden
Ik ben ook zwanger van de 2e. Zo bijzonder om weer mee te maken! Ik vroeg me af wanneer jullie dit aan jullie kindje en aan familie/vrienden vertellen. Ons zoontje is 3 jaar oud dus kan waarschijnlijk zijn mond niet houden. Hij gaat mee naar de vitaliteit echo dus lang kunnen we het niet meer geheim houden als we dat zouden willen. Hoe doet iedereen dat? :)
7 maanden geleden
Reactie op TRS
Ik ben ook zwanger van de 2e. Zo bijzonder om weer mee te maken! Ik vroeg m ...
hier gelijk verteld aan ouders/schoonouders zussen en 2 vreindinnen. dit voelt voor mij zoveel beter dan het zolang geheim houden, en mocht het alsnog mis gaan dan vertel ik het ze toch ook.. in dec een missed abortion gehad en toen vond ik het best wel gek om te vertellen omdat niemand ook maar van iets wist..
doen waar jij je goed bij voelt ☺️
mijn 2 jarige zegt wel baby in buik maar snapt er nog niet veel van haha.
7 maanden geleden
Hi, ik ben ook zwanger van de 2e! Gisteren is mijn dochter 1 geworden, dus in dec is ze 18 maanden!
Hoop dat alles goed gaat, vind het altijd spannend ivm 3 miskramen voor onze dochter.
Fijne zwangerschappen gewenst!!
7 maanden geleden
Reactie op mamavanr33
hier gelijk verteld aan ouders/schoonouders zussen en 2 vreindinnen. dit vo ...
Ja wij hebben het ook al aan onze naasten verteld mocht het idd misgaan kan je er toch over praten dat vind ik wel een fijn idee.. toch ben ik wel enorm zenuwachtig hoor! Hebben jullie ook wat last in buik en rug? Ben z'n stresskip
7 maanden geleden
Reactie op mamavanr33
hier gelijk verteld aan ouders/schoonouders zussen en 2 vreindinnen. dit vo ...
Wij hebben het dit weekend ook aan onze naasten verteld. Na een goede vitaliteits echo afgelopen week.
Na w miskramen, een missed abortion en een vroeggeboorte vind ik het fijn om steun te hebben. ,
7 maanden geleden
Ik sluit me graag aan bij dit groepje! Wij hebben al een zoontje van ruim 2. In maart mijn spiraal laten verwijderen en vorige week hadden we al een positieve test! Heel spannend allemaal! Vooral hoe het straks gaat zijn met 2 kinderen en wat ons zoontje er van gaat vinden.
7 maanden geleden
Ik sluit mij ook graag aan. We hebben een dochtertje van 1.5 jaar. Ben benieuwd hoe het straks is met 2 kids in december.
7 maanden geleden
Hier ook zwanger van de tweede! Mijn dochter wordt 2 in december en 19 december ben ik uitgerekend van de tweede. Dat wachten op die eerste echo duurt zo lang, echt lastig. Ik hou niet van die onzekerheid. Hopelijk gaat de tijd snel!